Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne zachowanie na mokrym


Langista

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam dziwny problem. To dzieje się tylko na mokrym, i tylko jak mam założone zimówki na stalowych felgach. Powyżej prędkości 80 km/h przy hamowaniu auto ściąga w prawo. Niby diagnoza prosta - pompa do wymiany, ale to dzieje się tylko na mokrej nawierzchni i tylko na zimówkach. Na alu i letnich nie miałem takiego czegoś, czy deszcz czy błoto. Podczas hamowania żadne kontrolki nie mrugają, nie wywala błędów. Jedynie jak sobie radzę z hamowaniem przy większych prędkościach to wcześniejsze bardzo delikatne hamowanie, aby poruszyć hamulce, później już hamuje normalnie. Co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy nie ma luzu na sworzniu wahacza dolny przedni ten do którego przykręcony jest amor

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też to mi do głowy tylko przychodziło ale nie ma. Wcześniej miałem na maksa dolny wybity z MS'a i przy hamowaniu takich klocków nie było. Do tego to dzieje się tylko na stalowych w zimę. A dzieje się tak już od roku praktycznie, gdzie w czerwcu miałem przegląd robiony i specjalnie zawieszenie na szarpakach sprawdzane. Może być tak że pierścień ABS już podziękował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek zamienił bym miejscami przednie opony , wtedy zyskasz pewność czy to nie ich wina ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szarpakach dolny prosty nie pokaże luzu auto do góry i brecha

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już były z tyłem zamieniane nawet i dalej to samo ? lasuje mi się mozg od tego, bo na suchym nic się nie dzieje. Na mokrym od razu ucieka.. Gdyby nie to, że w większości po autostradach jeżdżę to miałbym to w nosie, ale jak przy 120 hamowanie kończy się w połowie pasa po prawej to się od razu ciepło robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak opony zamieniane i nic się w zachowaniu auta nie zmienia, to problem musi być w szeroko pojętym " zawieszeniu "

Jedź do kogoś innego niech jeszcze raz posprawdza wszystkie zawiasy i całą geometrię auta , ( człowiek musi mieć wiedzę jak to zrobić oraz przyrządy które mu na to pozwolą ):whistling:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lutym oddaje auto do mechanika żeby porobił kila pierdół i zlecę mu sprawdzenie tulei na wahaczach, jak będzie do wymiany to się nie zdziwię, bo to zestaw z SKV i zrobił już 45k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...