Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 01826----- gdzie przyczyna? Foto


lukas551

Rekomendowane odpowiedzi

01826 - Czujnik kąta sterowania (G85); Terminal napięcia zasilającego 30

Możliwe objawy

  • Lampka kontrolna awarii (MIL) jest aktywna

Możliwe przyczyny

  • Tymczasowe przerwanie napięcia zasilania
  • Usterka czujnika kąta skrętu (G85)
  • Zepsuty moduł sterujący kolumny kierownicy (J527)

Możliwe rozwiązania

  • Przeprowadź adaptację czujnika kąta skrętu (G85)
  • Sprawdź / zamień czujnik kąta skrętu (G85)
  • Sprawdź / zamień moduł sterujący kolumny kierownicy (J527)

Specjalne notatki

  • Jeśli znajdziesz je w Audi A4 / S4 / RS4 / Cabriolet (8E / 8H): Brake Electronics, są to najbardziej prawdopodobne przyczyny, jeśli ustawienie podstawowe ulegnie awarii lub błąd powróci wkrótce po wyczyszczeniu. Aby uzyskać więcej informacji, patrz TPI 0984403.
    • MY 2001: Najczęstszą wadą był moduł sterujący kolumny kierownicy (J527)
    • MY 2002: Najczęstszym błędem był czujnik kąta skrętu (G85)
    • MOJA 2003/2004: Doświadczenie pokazało, że jedyną przyczyną był czujnik kąta skrętu (G85), moduł sterujący kolumną kierowniczą (J527) nie był jeszcze wadliwy.
    • MÓJ 2006/2007: Najczęstszym błędem był moduł sterujący kolumny kierowniczej (J527)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Góral65 napisał:

01826 - Czujnik kąta sterowania (G85); Terminal napięcia zasilającego 30

Możliwe objawy

  • Lampka kontrolna awarii (MIL) jest aktywna

Możliwe przyczyny

  • Tymczasowe przerwanie napięcia zasilania
  • Usterka czujnika kąta skrętu (G85)
  • Zepsuty moduł sterujący kolumny kierownicy (J527)

Możliwe rozwiązania

  • Przeprowadź adaptację czujnika kąta skrętu (G85)
  • Sprawdź / zamień czujnik kąta skrętu (G85)
  • Sprawdź / zamień moduł sterujący kolumny kierownicy (J527)

Specjalne notatki

  • Jeśli znajdziesz je w Audi A4 / S4 / RS4 / Cabriolet (8E / 8H): Brake Electronics, są to najbardziej prawdopodobne przyczyny, jeśli ustawienie podstawowe ulegnie awarii lub błąd powróci wkrótce po wyczyszczeniu. Aby uzyskać więcej informacji, patrz TPI 0984403.
    • MY 2001: Najczęstszą wadą był moduł sterujący kolumny kierownicy (J527)
    • MY 2002: Najczęstszym błędem był czujnik kąta skrętu (G85)
    • MOJA 2003/2004: Doświadczenie pokazało, że jedyną przyczyną był czujnik kąta skrętu (G85), moduł sterujący kolumną kierowniczą (J527) nie był jeszcze wadliwy.
    • MÓJ 2006/2007: Najczęstszym błędem był moduł sterujący kolumny kierowniczej (J527)

Podziękował :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...