Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Analiza logów , spadek mocy


szymics

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,mam problem ze swoim aeb soft na ok 190KM cisnienie doladowania jest na poziomie 0.6b i to max po czym spada do 0.5/0.4.. na drugim biegu jak i pierwszym ledwo osiaga 0.5 po czym spada nawet do 0.2 . DV sprawne , szczelność sprawdzana i w zasadzie była jedna nieszczelność na rurce od kolektora ssącego do regulatora cisnienia paliwa ,jednak po usunięciu nieszczelności bez zmian . N75 po podaniu 12V cyknie i puszcza każdym króćcem. W zasadzie problem stał się gdy wymieniłem uszkodzoną przepływkę . Wpierw założyłem 037906461C , a później taką jaka powinna być czyli 058133471A oczywiście bez zmian , mimo ze wskazania prawidłowe .

Dynamiczne 002,007
http://vaglogi.pl/log-002_007_0wF82p4.html

Dynamiczne 002,013
http://vaglogi.pl/log-002_013_MwFQh.html

Dynamiczne 003,025
http://vaglogi.pl/log-003_025_IQvHhU.html

Statyczne 
002,007
http://vaglogi.pl/log-002_007_0SjLy.html

Statyczne 003,025
http://vaglogi.pl/log-003_025_ndNqGN.html


Zastanawia mnie Duty cycle na logach dynamicznych 003,025 gdzie spada ... zauważyłem też jezdzac z kompem ,że gdy dojadę do światel to duty pokazuje ok 2% i czasami wzrasta prawie do 10% po dodawaniu wskakuje do ok 25% a nieraz nawet i do 99.6 po czym nagle 0% i już tak zostaje do momentu gdy zacznę jezdzic ..
Proszę o pomoc i z góry dziękuję 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, przem8 napisał:

Po przepływie to seria jest. Jakie było wcześniej doładowanie? 

0.8/0.9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...