Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRD pytanie o wtryski


Marcin Kaszyński

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Mam BRD 170km, dolega mu brak mocy. 

Moje pytanie czy jeżeli korekcje w Vcds w grupach 13 i 18 są moim zdaniem dobre, to czy wtryski i tak mogą być uszkodzone?? 

Wklejam logi które były robione jakiś czas temu, od tego czasu logi są cały czas z podobnymi wartościami. 

http://vaglogi.pl/log-011_013_023_71t7GAz.html

Drugie pytanie:

Czy polecicie jakiś warsztat, który ma pojęcie o 2.0 tdi i trafnie diagnozuje w Poznaniu bądź okolicach? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Marcin Kaszyński napisał:

Witam, 

Mam BRD 170km, dolega mu brak mocy. 

Moje pytanie czy jeżeli korekcje w Vcds w grupach 13 i 18 są moim zdaniem dobre, to czy wtryski i tak mogą być uszkodzone?? 

Wklejam logi które były robione jakiś czas temu, od tego czasu logi są cały czas z podobnymi wartościami. 

http://vaglogi.pl/log-011_013_023_71t7GAz.html

Drugie pytanie:

Czy polecicie jakiś warsztat, który ma pojęcie o 2.0 tdi i trafnie diagnozuje w Poznaniu bądź okolicach? 

No tak, zaczęło się w lipcu 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej nie pompek wina, coś się dzieje z doładowaniem silnika .

Jego wartość ( pod pełnym obciążeniem ) faluje od 1,5 do 2,5 bara ....:whistling:

Dzieje się tak cyklicznie co 5 sekund .

Dziwny objaw, nie wygląda mi to na przycierającą się zmienną geometrię...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piotrsob1Turbina była na regeneracji, tam gdzie regenerowałem powiedzieli, że zrobione. Jest minimalna poprawa, turbo fajnie dmuch w zakresach 1500 do 2000 rpm. ale powyżej i poniżej... dramat.

zastanawiam się czy nie wyciągnąć turbo i dać do sprawdzenia do innej firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin Kaszyński sprawdziłeś wszystkie (ale to wszystkie) przewody podciśnieniowe? Każdy przewód odłączyć z jednej i z drugiej strony, obejrzeć końca, sprawdzić szczelność. A najlepiej od razu je wymienić.

Miałem kiedyś podobny problem jak Ty z VW Golf IV 1.9 TDI AHF (kręcony do 150KM). Samochód powoli, coraz bardziej tracił moc. Niektóre przewody ciśnieniowe pękały wzdłużnie i łapał lewego powietrza. Wtedy turbo może sobie gwizdać ile chce, a kuce spać będą. Wymiana przewodów i od razu odzyskał moc.

Sprawdź u siebie lub najlepiej wymień. Koszt niewielki, a to może być ten problem..

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy problem rozwiązany, mam nadzieję. Auto pojechało do elektro Mechanika. Problemem okazały się spadki napięcia, nie sypało żadnymi  blędami.  Okazało się, że w puszcze od bezpieczników były zaśniedziałe piny. Całe wiązki wychodzące ze sterownika silnika i bezpieczników były sprawdzone, pin po pinie. Powodowało to nie do końca prawidłowy sygnał na n75 i sterownik gruszki.

Auto tak mi się wydaje odzyskało wigor. W tę środę jadę na hamownie.

Edytowane przez Marcin Kaszyński
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...