WiUS 1 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 Witam! Planuję zrobić w moim a4 3.0TDI 204km przelot.Usunąć katalizator,dpf,puchy i zaślepić egr. Jest ktoś na grupie kto przeprowadził taką modyfikację u siebie w aucie z takim silnikiem ? Czy ktoś posiadający taki wydech mógłby sie wypowiedzieć jak z dymieniem? (z własnego doświadczenia i obserwacji wiem,że a5 3.0TDI nie dymi jakoś bardzo i dźwięk jest śliczny) Czy po zamontowaniu takiego wydechu będzie jakiś minimalny przyrost mocy ? Z góry dziękuję za odpowiedzi ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiUS 1 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 up. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiUS 1 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Nikt nic ? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekiel 13 259 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Jeśli pozbędziesz się DPF i reszty dymienie będzie na pewno bo na czym sadza miała by się osadzić.Widziałem podobny efekt w BMW e46 330d . Zostawiasz końcowe puchy rozumiem ? Wzrośnie na pewno moment i dojdzie parę KM , poprawi się też reakcja na gaz. Przy dodaniu gazu może być "BATORY" z tyłu , kwestia też czy masz już program. Kwestię trucia środowiska pozostawiam bez komentarza . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiUS 1 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 21 minut temu, dekiel 13 napisał: Jeśli pozbędziesz się DPF i reszty dymienie będzie na pewno bo na czym sadza miała by się osadzić.Widziałem podobny efekt w BMW e46 330d . Zostawiasz końcowe puchy rozumiem ? Wzrośnie na pewno moment i dojdzie parę KM , poprawi się też reakcja na gaz. Przy dodaniu gazu może być "BATORY" z tyłu , kwestia też czy masz już program. Kwestię trucia środowiska pozostawiam bez komentarza . Programy nie mam,ale po zrobieniu wydechu mam zamiar znaleźć jakąś dobrą firmę od tego i zrobić program.A końcowe puchy też chciałem wywalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekiel 13 259 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 7 godzin temu, WiUS napisał: Programy nie mam,ale po zrobieniu wydechu mam zamiar znaleźć jakąś dobrą firmę od tego i zrobić program.A końcowe puchy też chciałem wywalić. Przy full przelocie na pewno będzie BATORY i będzie głośno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiUS 1 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 (edytowane) 13 godzin temu, dekiel 13 napisał: Przy full przelocie na pewno będzie BATORY i będzie głośno. A czy mocne dymienie na full przelocie można jakos zredukować ? Programem czy czymś innym ? Oczywiście nie chodzi mi żeby do zera,ale żeby nie było mega czarnej chmury Edytowane 21 Stycznia 2019 przez WiUS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekiel 13 259 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 8 godzin temu, WiUS napisał: A czy mocne dymienie na full przelocie można jakos zredukować ? Programem czy czymś innym ? Oczywiście nie chodzi mi żeby do zera,ale żeby nie było mega czarnej chmury Można należałoby ująć dawki paliwa i co za tym idzie dostosować czas i długość wtrysku ale ..... to jest zmniejszanie mocy i osłabianie już ori fabrycznego programu/ nie słyszałem jeszcze o takim modzie a dłubię w autach ponad 20 lat/. Więc po prostu bez sensu. Robienie full przelotu dla samego dżwięku / bo moc podobną osiągniesz/ się po prostu nie kalkuluje wg mnie a dowód też może polecieć. Twoje auto = Twoja sprawa. Usuń końcowe załóż przelotowe zrób konkret program / jak chcesz więcej koksu usuń DPF ale środowisko z tego nie będzie zadowolone/. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiUS 1 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 24 minuty temu, dekiel 13 napisał: Można należałoby ująć dawki paliwa i co za tym idzie dostosować czas i długość wtrysku ale ..... to jest zmniejszanie mocy i osłabianie już ori fabrycznego programu/ nie słyszałem jeszcze o takim modzie a dłubię w autach ponad 20 lat/. Więc po prostu bez sensu. Robienie full przelotu dla samego dżwięku / bo moc podobną osiągniesz/ się po prostu nie kalkuluje wg mnie a dowód też może polecieć. Twoje auto = Twoja sprawa. Usuń końcowe załóż przelotowe zrób konkret program / jak chcesz więcej koksu usuń DPF ale środowisko z tego nie będzie zadowolone/. ? Celem przelotu miał być tylko ładny dźwięk.Co do podniesienia mocy to tylko tak z ciekawości zapytałem czy może być jakiś przyrost,a program na podniesienie mocy i tak będzie robiony.Byłem tylko ciekaw czy ktoś na forum robił coś takiego w A4 3.0 tdi i jak to wyglądało z dymieniem,ponieważ w a5 dymienie było bardzo małe,a wiadomo,że czarna chmura za autem słabo wygląda ?? a że środowisko z takiej modyfikacji nie będzie zadowolone to dodatkowy plus ?? tak czy inaczej dzięki za małe objaśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekiel 13 259 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 Dzwięk na pewno będzie zadowalający. ? Moc i moment podskoczą , choć bardziej moment na pewno reakcja na gaz lepsza co za tym idzie przyśpieszenie. Po takiej modyfikacji przydałby się mały remap programu. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się