Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Szarpanie w przedziale 1800 do 2000 obr


Dawidz87

Rekomendowane odpowiedzi

to jest ciekawe odkrycie :) dużo ludzi ma z tym problem, ja też miałem swego czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, pite napisał:

mokry filtr jest od ropy :)

A mam takie pytanie jak ci samochód po nocy pali jak jest koło 0 bez problemu czy 2 sekundy nierówno chodzi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Dawidz87 napisał:

A mam takie pytanie jak ci samochód po nocy pali jak jest koło 0 bez problemu czy 2 sekundy nierówno chodzi??

W garażu mam na plusie :) ale odpala cały czas ok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.01.2019 o 11:25, Dawidz87 napisał:

Pompowtryski miejscami były zamieniane i korekta poszła za pompowtryskiem a co do ciśnienia sprężania to samochód jest po wymianie pierścieni nowe zawory szlifowane gniazda zaworowe wstawione gniazda pompek nowe prowadnice zaworowe i dalej ten sam efekt jeszcze pompowtryski jest komplet innych ponoć sprawdzane na maszynie takie parametry

Resized_20181219_093343_01.jpeg

Dawid ile Cie ta przyjemnosc kosztowla razem z robocinzna? pytam z ciekawosci

Edytowane przez kubabkb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy pierścienie wymieniłem przy okazji roboty z głowicą bo w samochodzie były tak zużyte prowadnice zaworowe że wyrzucał olej przez nie na stronę wydechowa co do robocizny to nie bardzo powiem bo to miałem robione po dobrej znajomości i za robotę nie płaciłem ale za wszystkie części plus regeneracja całej głowicy w stawieniem gniazd z nowymi zaworami plus dwumas i teraz zregenerowanie pompek to jakie 6 tys wyszlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do tego szarpania to po zregenerowaniu pompowtryskow to się zmniejszyło ale nie znikło do końca jedynie co się poprawiło to odpalanie bo pali bez problemu a przed ten przez tak 10 sekund szedł jak by na trzy cylindry. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak że już nie wiem co dalej podmienilem wężyki ale nic to nie dało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMG_20190210_124948.jpgtakie korekty po regeneracji pompowtryskow i dalej szarpie dużo mniej ale nie znikło do konca. Ma ktoś pomysł co może być??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienione. Tylko to szarpie w przedziale 1800 obrotów na zimnym jak i na ciepłym czaly czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piny podoginane a nawet wiazka na inna sprawna w 100% podmieniona nic to nie dalo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...