Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Duże korekcje dawek paliwa audi a4 b7 2.0 TDI


DamianG94

Rekomendowane odpowiedzi

No i właśnie kij wie czy nie została strzelona gdzieś jakaś gafa... 

jeszcze tak myślę, błąd z bogatej mieszanki... może gdzieś leje paliwo bokiem po gnieździe... a z tego co wiem jak wtrysk leje, to korekcja mimo wszystko też idzie w górę, by wyrównać pracę motorówki... lejący wtrysk, to brak poprawnego wybuchu mieszanki paliwowo-powietrznej... 

uciekające paliwo powoduje wzrost bip na tym cylindrze, a złe spalanie mieszanki wzrost korekty...

tak teoretyzuje tylko :P

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, DamianG94 napisał:

Teraz zastanawiają mnie te wysokie ujemne bipy na każdym z cylindrów spróbujemy podmienić vacu pompe bo podobno założona jest z 1.9.

Przy takich objawach to na pewno nie jest wina pompy tandemowej ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, piotrsob1 napisał:

Może też być problem z luzem na łożyskiach igiełkowych dźwigienki pompowtryskiwacza :eusathink: 

To też odpada bo to już też było sprawdzanie. Kąt pompek ustawiony na 180 stopni każdy i tylko z 1 jest problem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎2019‎-‎01‎-‎28 o 16:41, DamianG94 napisał:

A dlaczego te bipy są tak wysoko na minusie?

Coś udało się rozwiązać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmienilem przepływke wyczyscilem egr i spadło do 1.5mg nie jest idealnie ale lepiej niż 3 które było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, DamianG94 napisał:

Podmienilem przepływke wyczyscilem egr i spadło do 1.5mg nie jest idealnie ale lepiej niż 3 które było.

I już nie gaśnie i jeździ w miare normalnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było problemu z tym że gaśnie czy nie równo pracuję bo chodził idealnie i moc też była tylko chodziło o tą wysoką korektę i za bogatą mieszankę którą zgłaszała sonda 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę za bardzo zależności między EGR/MAF a korektami... musiałby by być to skrajny przypadek, gdzie MAF zawyżał by sporo wymuszając większą dawkę paliwa... tylko dlaczego akurat na ten 1 cyl... 

W sumie to możesz zrobić zestaw logów, a nawet już na początku mogłeś wrzucić, byśmy zobaczyli czy pozostałe parametry w normie...

Statyczne

001+004

013+018+023 (dłuższy) na zimnym i na ciepłym

i jak masz jak dynamiczny 003+008+011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i problem wrócił z tą różnicą że teraz gdy odpalam auto ma jakby problem z odpaleniem. Korekcja wzrosła do 2.8 dalej na 2 cylindrze. Trzepie lekko buda na biegu jałowym. Posiedziałem trochę na vcds i zainteresował mnie EGR 1 zdjęcie to lekkie telepanie budą, to 2 jak już naprawdę zaczyna ją szarpać. I wtedy bipy na 2 cylindrze idą do ponad -70 tak normalnie mają około - 40 do - 60. Ktoś ma jakiś pomysł?

20190222_143258.jpg

20190222_143851.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To problem z wtryskami? Skoro na starych było to samo podmieniajac ten 2 z dużą korekcją na wtrysk z 4 tez nic się nie zmieniło 

Edytowane przez DamianG94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.02.2019 o 00:12, Marcin28176 napisał:

Która sonda zgłasza błąd ? Jaki blad? P0296? Jak spalanie ? Nie wzrosło?

 

Zgłasza błąd 1 sondy to jest ta od góry dpfu. A co do błędu to zgłasza za bogatą mieszankę i chyba ten kod błędu ale nie pamiętam teraz a nie mam dostępu do auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam widze temat dość stary ale czy udało sie rozwiązać problem? Mam obecnie to samo u siebie w aucie A4 B7 2.0TDI BPW wymieniona wiazka, regeneracja pompek a 4 cylinder ciagle pokazuje ze leje za duzo do tego rano problemy z odpaleniem auta pompa vacum wymieniona. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...