Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o pomoc z logami. 1.8T


VariaT1998

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Łukasz13 napisał:

Jeśli wypadanie jest dużo większe w trakcie nagrzewania to duże prawdopodobieństwo wypalonych zaworów. 

Na rozgrzanym nie wypadają.  A co z lodami?  Tam jest wszystko ok? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak wypada zapłon i to na benzynie to głowica do zrzucenia. No chyba, że np. nieszczelne gniazdo wtryskiwacza może powodować aż takie odchyłki.

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przem8 napisał:

Jeśli tak wypada zapłon i to na benzynie to głowica do zrzucenia. No chyba, że np. nieszczelne gniazdo wtryskiwacza może powodować aż takie odchyłki.

Ale wtryski mam w kolektorze dolotowym więc co ma nieszczelny wtrysk z tym wspólnego? 

Poza tym akurat na tych dwóch garach jest niska kompresja tylko 9,5 bara na gorącym.  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat dość powszechny w 1.8t, wypadanie na zimnym, po rozgrzaniu może być lepiej, nieszczęsny 2 cyl, prawdopodobnie jest najbardziej obciążony termicznie bo na nim najczęściej wypalają się zawory, nie chce żebyś pochopnie podejmował decyzje o remoncie ale wszystkto na to wskazuje.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, VariaT1998 napisał:

Ale wtryski mam w kolektorze dolotowym

A wtrysk uszczelniany jest oringiem, nie jest zespawany chyba, co? Jeśli jest nieszczelny to mogą wypadać zapłony ale wydaje mi się, że to nie w Twoim przypadku.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, przem8 napisał:

A wtrysk uszczelniany jest oringiem, nie jest zespawany chyba, co? Jeśli jest nieszczelny to mogą wypadać zapłony ale wydaje mi się, że to nie w Twoim przypadku.

Też tak mi się wydaje. Za tydzień zrzucam głowice i zobaczę co tam się dzieje.  Naszczescie wszystko sobie sam zrobię jeśli chodzi o frezowanie i docieranie. Gorzej jeśli zawory trzeba bedzie wymieniać albo szlifowac.  Jakoś poradzę. Na dniach spróbuję ten n75 podmienić tylko nie bardzo mam z kim ale jak się uda to dam znać co i jak w tamcie.  Bo może się to komuś przydać nie tylko mi. Dzięki i Pozdrawiam 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. jestem po remoncie jak sie okazało chinskiej głowicy ktora była tam zamontowana ale jak wiadomo nie wszsytkie problemy z tym zwiazane ustały . przyspieszenie jest bardzo dziwne przyspiesza-odpuszcza-przyspiesza odpuszcza i tak w kołko wciskajac pedał do konca tak autko pływa dosc mocno odczuwalnie. winą jest przeładowujące turbo.

Oto bardzo ciekawe logi: 

http://vaglogi.pl/log-031_115_118_yL6zzn.html

Proszę jeszcze raz o pomoc. Nie mam z kim zamienic n75. co to może byc?

dodam ze nieraz auto przyspiesza normalnie i zapie*dala ze az miło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś podciśnienia i wężyki od n75? n75 pasuje podmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...