unreal159 0 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 Witam. Obecna pompa podaje cisnienie delikatnie poniżej dolnego limitu i w dodatku słychać głośne wycie z miski. Jakie pompy zakladacie do siebie ? Odrazu mowie ze smok byl czyszczony, plukanka robiona a olej motul 5w40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matimonn 1 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 Zawsze używki ori po przeglądzie i zawsze jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
unreal159 0 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 A skąd dorwac taka zeby była pewna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekST202 30 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Witam, potrzebuję pilnej pomocy co dalej zrobić?Przebieg 220000,zmierzyłem ciśnienia oleju,przy 80° na wolnych obrotach 1.5 Bara,przy 2000 obr 3.3 Bara.Zrobiłem płukankę i zrzuciłem miskę z nadzieją że smok zasyfiony,wyczyszczę i od razu poskładam,niestety czyściutki jak łza.Nagar bardzo minimalny na ściankach bloku na samym dole,trochę więcej w okolicach pompy.I co teraz?Nowa pompa?Dlaczego na wolnych trzyma idealnie a przy 2000 nie osiąga nawet minimum?Spuściłem cały olej ale jak odkręcałem smoka to nagle wylało sie z pompy spora ilość oleju tak jakby po puszczeniu oringu zeszło jakieś ciśnienie (wiem że bez sensu ale taki był objaw).Co ewentualnie mogę sprawdzić w takiej pompie przed zakupem nowej?Jak ją pomierzyć, na co zwrócić uwagę, podobno jest tam jakiś zawór, jak go sprawdzić?Jeżeli nową to jaką?Kiedyś Dev pisał że poleca Swag,warto?Wiem że akurat większość ma wolny weekend ale jeżeli ktoś przeczyta i ma jakąś informację to proszę o pomoc gdyż specjalnie nie wyjeżdżałem na majówkę żeby wymienić olej wraz z czyszczeniem dołu a tu taki problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, JarekST202 napisał: przy 2000 obr 3.3 Nie wiem skąd masz info na temat wartości ciśnienia oleju w 1.8t ale przy 2tys. to minimalne jest 2,5 bara więc jest wszystko dobrze. Przy 3 tys. powinno być min. około 3,5bara. Tylko to są wartości w psi !!! Trzeba przeliczyć na bary i wychodzi tak jak napisałem wyżej. Edytowane 2 Maja 2019 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekST202 30 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Ja mam takie dane.Boję się trochę o to ciśnienie bo w tamtym tygodniu robiłem tą samą operację w kolegi samochodzie też bfb i na wolnych miał także 1.5 Bara a przy 2000 prawie 5 Bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekST202 30 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 48 minut temu, przem8 napisał: Nie wiem skąd masz info na temat wartości ciśnienia oleju w 1.8t ale przy 2tys. to minimalne jest 2,5 bara więc jest wszystko dobrze. Przy 3 tys. powinno być min. około 3,5bara. Tylko to są wartości w psi !!! Trzeba przeliczyć na bary i wychodzi tak jak napisałem wyżej. ?Bierzesz na siebie tą informację? A może wiesz jak mogę taką pompę rozebrać,wyczyścić,pomierzyć luzy i poskładać?Czy raczej nie ruszać?Oraz jak sprawdzić czy jest prawidłowy naciąg łańcucha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 (edytowane) To są dane dla tego silnika powszechnie znane więc nie wiem w czym masz problem, bo szukasz problemu na siłę ? Edytowane 2 Maja 2019 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekST202 30 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 2 minuty temu, przem8 napisał: To są dane dla tego silnika powszechnie znane więc nie wiem w czym masz problem, bo szukasz problemu na siłę albo ktoś jakiś głupot Ci naopowiadał. Nie szukam nic na siłę, chcę założyć nowe turbo więc chcę aby w układzie smarowania wszystko grało,a dane mam z programu który kiedyś znajomy zakupił na warsztat za grube $.Cały dół mam rozebrany i mam czas więc jeżeli mogę tam zrobić coś więcej oprócz nałożenia uszczelniacza i przykręcenia miski to chcę to zrobić ale jeżeli uważasz że wszystko jest ok to nie ruszam i składam. Ogólnie zależało mi na Twojej opini bo po postach wiem że masz sporą wiedzę w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 A mierzyłeś wartość ciśnienia dla 3 tys. obr.? Wg. mnie jakbyś miał poniżej 3bar przy tych 2tys. to można by myśleć o wymianie pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Nie wiem czy natknąłeś się na ten temat kiedyś w sieci ale jest obszernie o problemie ciśnienia, tylko że po ang. https://www.audizine.com/forum/showthread.php/610203-1-8t-Oil-Pressure-Survival-Guide-and-troubleshooting-DIY 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekST202 30 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Właśnie dałem ciała bo nie podkręciłem go wyżej żeby zobaczyć co dalej,nawet do tych 2000 to tak delikatnie tylko dotykałem gaz żeby równo go ustawić.Ale też mi coś nie pasowało że skoro na niskich obrotach tak idealnie trzyma to dlaczego przy wyższych ma być gorzej. Ogólnie kilka tematów jest na forum właśnie o tym przedziale obrotów i wartości ciśnienia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekST202 30 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 22 minuty temu, przem8 napisał: Nie wiem czy natknąłeś się na ten temat kiedyś w sieci ale jest obszernie o problemie ciśnienia, tylko że po ang. https://www.audizine.com/forum/showthread.php/610203-1-8t-Oil-Pressure-Survival-Guide-and-troubleshooting-DIY Spoko lektura,napewno się przyda,jednak z tego wychodzi że mam niemal idealnie i nawet nie muszę wyciągać pompy do sprawdzenia przy takim ciśnieniu. Dzięki!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
traczu_lca 10 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 (edytowane) Jeszce tylko dodam z własnego doświadczenia, jak już masz dół rozebrany to sprawdź dokładnie plastikowy napinacz łańcucha pompy oleju, u mnie był pęknięty, po wyjęciu rozpadł się na kawałki. Koszt nieduży, dałem około 30 zł za zamiennik SWAG'a, tylko roboty trochę, bo trzeba tam zdjąć metalową pokrywę od strony rozrządu, rozpiąć rozrząd i odkręcić koło na wale. Przy okazji można wymienić uszczelniacz wału od strony rozrządu. Jak już robić to raz i porządnie. edit: Numer napinacza łańcucha pompy oleju: 06A115130 Edytowane 2 Maja 2019 przez traczu_lca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekST202 30 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Ok,dzięki. Sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekST202 30 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 Dopiero dzisiaj skończyłem składać auto bo nie miałem czasu.Wychodzi na to że jest wszystko ok, na wolnych obrotach 1.6 bar,przy 3000 obr. 4.6 bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawko912 0 Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Witam od jakiegoś czasu mam taki dziwny dzwiek z okolicy miski oleju na dodanym filmiku dość dobrze słychać takie jeczenie może ktos wie co to może być żadne kontrolki świeca ani nic się nie dzieje tylko jest ten dzwiek. Nie chciałbym wszystkiego wymieniać może ktoś mial już taki przypadek VID_20200310_134952.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakamber1 4 Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Coś jakby łańcuch, ślizg napędu pompy oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawko912 0 Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Też coś takiego podejrzewam a niestety rozrząd zrobiony 3 tysiące km temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się