Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BREMSE ABS ESP i migający ręczny


Bogis

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z palaca sie kontrolka zapala sie od czasu do czasu raz sie wcale nie zapali w czym moze byc problem?

 

 

20190126_114758.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najczęściej przez padający czujnik stop przy pedale hamulca. Powinno wyrzucić błąd na vagu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W engine powinno być ale sprawdź też w abs brakes. Często uszkodzeniu tego czujnika i towarzyszącej kontrolce od trakcji światła stopu świecą non stop lub ich nie ma w ogóle.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silniku nic nie ma sprawdze abs.

Swiatla stopy swieca nirmalnie bez zadnych zarzutow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam ostatnio problem z moją A4, mianowicie od czasu do czasu zapala mi się kontrolka ESP i nie gaśnie do momentu wygaszenia silnika. 

Nie mam też możliwości ponownego "uruchomienia" ESP za pomocą przycisku, ponieważ w ogóle nie reaguje. Zapalenie się kontrolki czasami następuje od razu po uruchomieniu, a czasami w czasie jazdy. Sprawdzałem poprawność działania układu ABS po zapaleniu się kontrolki i jest wszystko ok, ale nie wiem jak samo ESP by się zachowywało.

Podpinałem auto pod kompa i nie wykazał żadnych błędów. Macie jakieś pomysły może, bądź spotkaliście się z podobnym problemem?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Przerabiałem podobny problem ze znajomego A4 i tam pojawił się problem z czujnikiem skrętu który był rozkalibrowany. Wystarczyło podpiąć pod VAGA i na nowo skalibrować. Z tym że u niego po podłączeniu wyświetlał się problem z czujnikiem a u Ciebie mówisz że błędów brak. Może któryś czujnik mechanicznie uszkodzony- no ale wtedy też by walił błędami.

 

A co do zachowywania się ESP to gdy ta kontrolka Ci wyskoczy raczej system nie będzie działał. Więc lepiej wziąć na to poprawkę bądź zjechać i uruchomić na nowo samochód. Tym bardziej na takiej pogodzie jak teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 1. Podczas jazdy zapłon wyłączyć i włączyć wystarczy.

Po 2. Pali się kontrolka ESP - ESP nie działa

Po 3. Pali się kontrolka ESP - ABS działa, ABS nie działa gdy się pali kontrolka ABS, a nie ESP

Po 4. - jedź sprawdź błędy. Nie możliwe, że ich nie ma

Po 5. Jak nadal twierdzisz, że nie ma błędów to wymień czujnik STOP. W ASO z wymianą 120 zł.

Po 6. @UP Gdyby czujnik kąta byłby rozkalibrowany to system ESP nie działa w ogóle, a nie sam się wyłącza podczas jazdy.

I po 7. w większości przypadków czujnik kąta skrętu kalibruje się samemu podczas jazdy... Kierownica lewo prawo pokręcić się i samo ESP zgaśnie. Głównie VCDS trzeba pomóc jak coś się grzebało przy aucie, coś się kodowało itd. Czujnik kąta się rozkalibrowywuje nawet pod odłączeniu aku. Przejedziesz się 50 metrów i ESP gaśnie bo sam się kalibruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Makale napisał:

Po 1. Podczas jazdy zapłon wyłączyć i włączyć wystarczy.

Po 2. Pali się kontrolka ESP - ESP nie działa

Po 3. Pali się kontrolka ESP - ABS działa, ABS nie działa gdy się pali kontrolka ABS, a nie ESP

Po 4. - jedź sprawdź błędy. Nie możliwe, że ich nie ma

Po 5. Jak nadal twierdzisz, że nie ma błędów to wymień czujnik STOP. W ASO z wymianą 120 zł.

Po 6. @UP Gdyby czujnik kąta byłby rozkalibrowany to system ESP nie działa w ogóle, a nie sam się wyłącza podczas jazdy.

I po 7. w większości przypadków czujnik kąta skrętu kalibruje się samemu podczas jazdy... Kierownica lewo prawo pokręcić się i samo ESP zgaśnie. Głównie VCDS trzeba pomóc jak coś się grzebało przy aucie, coś się kodowało itd. Czujnik kąta się rozkalibrowywuje nawet pod odłączeniu aku. Przejedziesz się 50 metrów i ESP gaśnie bo sam się kalibruje.

I tu masz fachowe porady. Przeanalizuj każdy punkt i daj znać co znalazłeś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pacjent to b6 2,4 pb +lpg multitronic. Od kilku dni borykam się z takim oto problem. Rano po włączeniu zapłonu zapaliły mi się kontrolki od ABS, ESP i migający ręczny, do tego napis BREMSE. Po kliknięciu przycisku check na tablicy napis vorsicht! störung bremse (ABS). Po przejechaniu kilku kilometrów skrzynia weszła w tryb awaryjny, auto straciło moc, kilka następnych km awaria znikła, auto gasze, odpalam i żadna kontrolka już nie swieci i auto zachowuje się normalnie. Po dłuższym postoju historia powraca i tak w koło. Ktoś miał taki przypadek i wie jak wyleczyć z tego moja Audi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naładuj prostownikiem akumulator i zobacz czy to pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku sprawdzałem, trzyma napięcie, bezpieczniki Abs wszystkie Ok, klocki Ok, płyn pod korek, czujnik stopu wymieniony, VAg nie ma komunikacji ze sterownikiem abs

Edytowane przez Piti104
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W momencie rozruchu zimnego silnika napięcie spada i dla sterownika ABS jest za niskie. Potrzebuje on później wszystko "ogarnąć", zakodować Musisz kawałek przejechać. Podładuj go trochę i zobaczysz co będzie. Daj znać co się dzieje.?

PS. W twoim profilu wpisz rocznik auta a nie twój.?

Edytowane przez jmk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten błąd pojawia się od razu po włączeniu zapłonu a w tym momencie aku ma napięcie ponad 12v, sprawdzane miernikiem . Jakieś inne pomysły ?

Edytowane przez Piti104
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem ze sterownikiem ABS, dlatego nie łączy z nim. Odepnij wtyczkę od pompy ABS i zobacz czy nie zgniła. Jeżeli jest ok to trzeba będzie wyciągnąć pompę i zajrzeć do środka co tam sie staneło. Możliwe są zimne luty przy pinach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w sterowniku,często pojawiają się zimne luty na łączeniu pinów i płytki z elektroniką. Ale pierw sprawdź samą wtyczkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wtyczki zaglądałem i wszystko wyglada Ok, a z wyjęciem tego sterownika duży problem ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba całą pompę wymontować i odkręcić przewody od niej. Czyli spuszczenie płynu oraz odpowietrzanie pompy i całego układu.

Sprawdziłem ze ten sterownik nie ma lutowanych pinów tylko zgrzewane wiec lutownica odpada bo popalić można punkty styku.

Jest jeszcze jakaś mała szansa ze przewód pompy gdzieś jest uszkodzony i ma przebicie.

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wyjąłem sterownik bez wyciągania całej pompy ? jutro jadę do specjalisty, który je regeneruje. Dam znać jak będzie po wszystkim 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...