czarny389 3 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Witam posiadam a4 b8 z 2010 r 120 km w tej chwili mam zrobione mapy i jest 163 km moje pytanie co mogę zrobić jeszcze bezpiecznego dla silnika żeby troszkę zwiększyć moc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobias 18 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 wszystko co mogłeś to już wyciągnąłeś z tych 120KM. polecam lać mocniejszego diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 33 minuty temu, tobias napisał: wszystko co mogłeś to już wyciągnąłeś z tych 120KM. polecam lać mocniejszego diesla Nie wprowadzaj człowieka w błąd. z wersji 120KM można bezpiecznie wyciągnąć dokładnie taką samą moc co z 143KM CAGa czyli okolice 180KM. Wszytsko co więcej chcesz to już mniejsze bądź większe modyfikacje mechaniczne. Zaczyna się od turbo z CAHA i okolice 200-210 są w zasięgu , jedyne ryzyko to wytrzymałość sprzęgła (może ślizgać) robiliśmy takich aut kilka do tej pory, jak chcesz to podesle na PW wykresy albo zajrzyj na FB, https://www.facebook.com/digisoftpowered/ Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gymnocalycium 2 Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 Witam Tak jak wcześniej pisałem dokonałem zmiany oprogramowania w czołowej warszawskiej placówce w Jankach na 180KM i 410Nm kilka lat temu. Działa bezawaryjne. Zmniejszyło się spalanie przy normalnej trakcji. Rzadko, przy skrajnych warunkach nieco ślizga oryginalne sprzęgło z 2011 roku. Częściej zrywa opony. Pozdrawiam Marek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Głupoty ludzie piszą z turbo od caha czy cglc można mieć ponad 200km a z jakimś gtb i 230 albo 240 zależy od układu paliwowego. Wiadomo że seria sprzęgło wtedy zdechnie od niuta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny389 3 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 No właśnie szukałem odpowiedzi bo jak pisałem wyżej mam ze 120km zrobione 163km i od czasu do czasu potrafi mi się ściągnąć sprzęgło piszecie że może to być spowodowane podniesieniem mocy ale jak rozmawiałem z gościem ma hamownie i zajmuje się podnoszeniem mocy idzie w zaparte że tak nie morze być i jest to wina sprzęgła 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Wymień sprzęgło wraz z turbiną CAHA lub CGLC i będziesz miał spokój na długo i moc 200PS. Ja zrobiłem na takim setupie 60tyś i zero problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny389 3 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Na mapach mogę z niej wykręcić 180 km to żeby się sprzęgło nie slizgało to mam założyć od silnika z oznaczeniem CAHA lajik zemnie co to da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Nie sprzęgło a turbinę od caha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny389 3 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 A jakie sprzęgło założyć żeby wytrzymało przy 180 km? Teraz mam z 120 km zrobione na 163km i zdarza się że się sprzęgło slizgnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 14 godzin temu, czarny389 napisał: A jakie sprzęgło założyć żeby wytrzymało przy 180 km? Teraz mam z 120 km zrobione na 163km i zdarza się że się sprzęgło slizgnie Obij tarczę kevlarem i masz spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny389 3 Opublikowano 9 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 A kto coś takiego robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 13 godzin temu, czarny389 napisał: A kto coś takiego robi? Np Radzikowski w Warszawie. Kevlar zbrojony koszt 250zl robiłem i polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny389 3 Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Wysyła się samą tarczę czy kompletne sprzęgło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 każdy kto regeneruje sprzęgła ma wzmocnione obicia, kevlar jest tylko "w nazwie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ddd13 0 Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 W dniu 8.02.2019 o 17:09, czarny389 napisał: No właśnie szukałem odpowiedzi bo jak pisałem wyżej mam ze 120km zrobione 163km i od czasu do czasu potrafi mi się ściągnąć sprzęgło piszecie że może to być spowodowane podniesieniem mocy ale jak rozmawiałem z gościem ma hamownie i zajmuje się podnoszeniem mocy idzie w zaparte że tak nie morze być i jest to wina sprzęgła Witam, jestem tu nowy ale też miałem modyfikacje 120km audi, mam teraz 173km i 430Nm. Poprzednie sprzeglo miałem awaryjne i wymieniłem na seryjne jeżdżę już 2 lata i nic się się dzieje. Można Jeszcze kręcić dalej ale to wymaga zmiany sprzęgła na mocniejsze, turbo od mocniejszej wersji wraz z intercollerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się