wolo93 0 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Drodzy Forumowicze, Piszę do Was, bo już mnie krew zalewa. Auto grzeje tylko w przypadku, gdy gazuje. Na postoju, leci zimne powietrze. Ale to nie wszystko. Przy wyciągniętej wtyczce od wentylatora chłodnicy, temperatura wskazuje 90 stopni. Przy włożonej wtyczce, temperatura skacze pomiędzy 90 a 110 i po chwili wraca. Nie pytajcie, jak doszedłem do sposobu "z wtyczką". Wymienione : -czujnik temperatury -termostat -rozrząd+pompa wody Auto z instalacją LPG, ale na reduktorze temperatura 80stopni. Pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 w klimie nie ma żadnych błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolo93 0 Opublikowano 1 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 11 minut temu, greg2505 napisał: w klimie nie ma żadnych błędów Niestety nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Falcone 3 Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 15 godzin temu, wolo93 napisał: Auto grzeje tylko w przypadku, gdy gazuje. Na postoju, leci zimne powietrze. Ale to nie wszystko. Ja też miałem taki problem to pomogło odpowietrzenie całego układu i nagrzewnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Nagle przestało grzać czy od poczatku nie grzało? Daj wiecej informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolo93 0 Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Godzinę temu, Muskel1 napisał: Nagle przestało grzać czy od poczatku nie grzało? Daj wiecej informacji. Wyjmowałem turbinę i od tamtej pory zaczęły się cyrki. Odpowietrzałem układ już kilkukrotnie, nawet maszyną. Dlaczego po wypięciu wentylatora temperatura jest ok, a po wpięciu zaczynają się cyrki... Dodatkowo nie grzeje na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) Może uszkodziłeś gdzieś węże prowadzące albo rurki do nagrzewnicy. One tam przy ścianie grodziowej do nagrzewnicy prowadza. Wszystko wskazuje na to jakby nagrzewnica była przytkana albo dopływ do niej. Po dodaniu gazu pompa wody podaje pod wiekszym cisnieniem. Na wolnych obrotach ciśnienie nie wystarcza by dopchać do nagrzewnicy. Edytowane 2 Lutego 2019 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolo93 0 Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Teraz, Muskel1 napisał: Może uszkodziłeś gdzieś węże prowadzące albo rurki do nagrzewnicy. One tam przy ścianie grodziowej do nagrzewnicy prowadza. Wszystko wskazuje na to jakby nagrzewnica była przytkana albo dopływ do niej. Po dodaniu gazu pompa wody podaje pod wiekszym cisnieniem. Na wolnych obrotach ciśnienie nie wystarcza by dopchać do nagrzewnicy. I to też może powodować wzrosty i spadki temperatury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Czy jak wtyczka od wentylatora jest wpięta wentylator sie uruchamia i dltego temp. pozostaje na 90°C ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolo93 0 Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Teraz, Muskel1 napisał: Czy jak wtyczka od wentylatora jest wpięta wentylator sie uruchamia i dltego temp. pozostaje na 90°C ? Wentylator uruchamia się po 90 stopniach tak jak powinien po wymianie czujnika temperatury, ale nadal temperatura wzrasta do 110-120 i spada po chwili do 90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Ustaw temp. na klimatyzacji na low czyli najmniejsza i zobacz z wpięta wtyczką czy nadal temp. bedzie tak rosła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 W układzie chłodzenia masz mały i duzy obieg. Mały to silnik->chłodnica duży to silnik->nagrzewnica->chłodnica Po osiągnięciu temp roboczej termostat puszcza płyn na duży obieg, wtedy ciepło jest odprowadzane przez chłodnice i nagrzewnicę. Gdy masz przytkaną nagrzewnice i płyn jest na dużym obiegu nie krąży po układzie tak jak powinien i ciepło nie jest odprowadzane w dostatecznym stopniu co może powodować chwilowy wzrost temp. do załaczenia wentylatora. Taka moja logika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Sprawdź czy przy włączonym ogrzewaniu prowadzace do nagrzewnicy rurki (dopływ i odpływ na scianie grodziowej) maja mnw. ta samą temp. tzn czy sa gorące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolo93 0 Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Teraz, Muskel1 napisał: Sprawdź czy przy włączonym ogrzewaniu prowadzace do nagrzewnicy rurki (dopływ i odpływ na scianie grodziowej) maja mnw. ta samą temp. tzn czy sa gorące. Ok, dzięki za pomoc. Sprawdzę i dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się