Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lewe powietrze


Kornela

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

4 miesiące temu kupiłam audi a4 b8 z silnikiem 1.8 tfsi (wiem, ze jeden z gorszych) mam spory problem, a mianowicie z autka zaczął wyciekać olej, po czym wyskoczył błąd „check-in”. Na biegu jałowym samochod ma za małe obroty i szarpie, dodatkowo wyskakuje informacja ze dostaje się powietrze (tylko skąd). Samochód trafił na warsztat po podłączeniu do komputera ukazało się „zbyt uboga mieszanka paliwa” mechanik zaczął sprawdzać - uszkodzona odma, została wymieniona, niestety nic się nie zmieniło, błąd dalej się pojawia, a auto dalej szarpie. Miał ktoś podobnie ? Albo ktoś może wie co może być przyczyna? 

Ratujcie !! Mechanicy rozkładają rece 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba sprawdzić kompresje na wszystkich cylindrach. Może jest za niska na ktorymś cylindrze. Świece i cewki już sprawdzane? Jakie sa błedy w komputerze zapisane? Jeżeli podpinali auto pod program diagnostyczny? Skąd wyciekał ten olej? Co było przyczyną? Czy auto pobiera spala olej? Jak tak to ile?

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Muskel1 napisał:

Trzeba sprawdzić kompresje na wszystkich cylindrach. Może jest za niska na ktorymś cylindrze. Świece i cewki już sprawdzane? Jakie sa błedy w komputerze zapisane? Jeżeli podpinali auto pod program diagnostyczny? Skąd wyciekał ten olej? Co było przyczyną? Czy auto pobiera spala olej? Jak tak to ile?

 

Cewki były sprawdzane, tam jest w porządku. Jedyny błąd aktualnie który jest to ten, ze dostaje się powietrze. Dokładnie nie jestem w stanie Ci powiedziec słowo w słowo. Olej wycieka przy przepustnicy. Auto spała mi dość dużo oleju srednio na 1000km litr. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze byłoby wiedzieć jaki konkretnie błąd wywala komputer. Skoro zdiagnozowano lewe powietrze dlaczego nie usunieto przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jest to blad P2187 ? przerabialem to mnostwo razy, cieknie olej + uboga mieszanka na jalowym = nieszczelny uszczelniacz walu korbowego od strony skrzyni biegow lub w 2 innych miejscach w silniku.. zapraszam na naprawe.. chociaz widze ze daleko... ale mozemy to ogarnac na miejscu w kilka godzin...

Edytowane przez kixi4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Muskel1 napisał:

Dobrze byłoby wiedzieć jaki konkretnie błąd wywala komputer. Skoro zdiagnozowano lewe powietrze dlaczego nie usunieto przyczyny?

Błędy które są :

P068A00 - przekaźnik główny „pkt przełącz. Za wczesny”

P227900 - układ ssania „fałszywe powietrze”

P050600 - regulacja biegu jałowego „za niskie obroty” 

takie błędy wyszły na diagnostyce :)   Obroty silnika wynoszą tylko 778 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, kixi4 napisał:

czy jest to blad P2187 ? przerabialem to mnostwo razy, cieknie olej + uboga mieszanka na jalowym = nieszczelny uszczelniacz walu korbowego od strony skrzyni biegow lub w 2 innych miejscach w silniku.. zapraszam na naprawe.. chociaz widze ze daleko... ale mozemy to ogarnac na miejscu w kilka godzin...

Są trzy błędy P068A00, P227900, P050600 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzcie zawor evap, byc moze nie zamyka.. chodzi o zawor n80

Edytowane przez kixi4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...