Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 1.8t sprzęgło na +400nm


Kejsi

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba powoli zbierać graty jak motorownia będzie na wierzchu i pytanie jak wzmocnić sprzęgło żeby udzwignelo 400 niutow i w przyszłości do 500nm. 

Ładować odrazu komplet z 80 tki zakuty kewlarem? 

Czy może moja dwumasa z kewlarem plus tuning docisku.?

Jakie są wasze zdania? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skarbnica wiedzy dzięki ?

W celu potwierdzenia

Jednomasa z audi 80 b4 2 litry

Docisk z VW lt roztoczony na 240

Tarcza audi Rs4 240 obita spiekiem 

Dobrze myślę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docisk z VW Lt on jest już na 240 mm    numery to 3082 919 001

Jedno masa z audi 80 b4 2 litry numery to wlasnie jakie to ma numery?

tarcza 240 od 2.5 tdi    059 141 031 x   obita kewlarem z tym nie bedzie problemow

Za duo rozproszonych informacji ?

 

Mam też sprzęgło jedno masowe od awx i pytanie czy sprzęgło będzie puszczać przy k04-64 czy korbowody? Bo moc będzie ograniczana na miarę korb bo kuc nie mam zamiaru bo drugim etapem będzie stoker ?

 

 

Edytowane przez Kejsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Kejsi napisał:

Docisk z VW Lt on jest już na 240 mm    numery to 3082 919 001

Jedno masa z audi 80 b4 2 litry numery to wlasnie jakie to ma numery?

tarcza 240 od 2.5 tdi    059 141 031 x   obita kewlarem z tym nie bedzie problemow

Za duo rozproszonych informacji ?

 

Mam też sprzęgło jedno masowe od awx i pytanie czy sprzęgło będzie puszczać przy k04-64 czy korbowody? Bo moc będzie ograniczana na miarę korb bo kuc nie mam zamiaru bo drugim etapem będzie stoker ?

 

 

20 godzin temu, Kejsi napisał:

Skarbnica wiedzy dzięki ?

W celu potwierdzenia

Jednomasa z audi 80 b4 2 litry

Docisk z VW lt roztoczony na 240

Tarcza audi Rs4 240 obita spiekiem 

Dobrze myślę? 

 

?

Alez glupoty opowiadacie ? Zeby przejsc na 240 mm trzeba miec skrzynie biegów 240 mm.... a z tego co wiem BFB ma 228.

Na to co chcesz, kupujesz docisk Sachs Performance 228 o ten: https://www.sachsperformance.com/pl/zestaw-sprzegla/sachs-sprzegla-sportowe/tarcza-dociskowa-999715

Dostepny w InterCarsie za jakies ~1200-1300 zł. + Obijasz swoją tarcze kevlarem (koszt ~200 zł) materiał nazywa sie Luk8090s.

Zestaw ten przeniesie ~450 nm +.

Albo inna tańsza wersja, kupujesz docisk od TDI 1.9 AWX i tarcze w kevlar i to jakies ~380-400 nm zniesie.

Do tego dwumasa z AWX i koniec.

Dziękuje dobranoc.

PS. zeby w 1.8T przejść 500 nm to już milionów monet potrzebujesz ze hej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile Nm przeniesie taki zestaw sprzęgła sachs performance z organiczną tarcza. Mowa o 228mm 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Patryk94 napisał:

Ile Nm przeniesie taki zestaw sprzęgła sachs performance z organiczną tarcza. Mowa o 228mm 

niby 420+ nm zapewnia producent,

 

Biorac pod uwage, ze przy 240 mm pisze ze 550+ zapewnia ,a chlopaki na tym docisku maja kolo 650-700 nawet w Dieslu, to sadze ze ten 228 spokojnie 460-470 uciagnie moze nawet 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna jeszcze pomyslec o przejsciu na skrzynie z 2.0 TFSI i konwersji na sprzeglo 240 mm wtedy ale to juz wiecej zabawy i kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dev mistrzu naszego forum wypowiesz się w temacie? Bo na pw nie można Cie męczyć xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile spiek sachs performance +docisk sachs performance dyga Nm na stronie nic nie ma, jazda ze spiekiem nie jest uciążliwa na codzień?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Patryk94 napisał:

Ciekawe ile spiek sachs performance +docisk sachs performance dyga Nm na stronie nic nie ma, jazda ze spiekiem nie jest uciążliwa na codzień?  

To ile Ty chcesz niutów wykrzesać to nie dizel... jak w 1.8T jest 400 niuta to już i tak grubo na maxa.

Jazda na spieku na codzien jest średnio uciążliwa, w zależności od ilości łopat, ma tarcza, dodatkowo tarcza spiekowa ma ograniczona wytrzymalosc (20-30 tys).
Luk8090s na zwyklej tarczy (to materiał z Sachs Perf) kosztuje obicie ~200 zł a tarcza Sachs Perf ~1000-1100.... i wytrzykma podobnie jak ori.

A kolega widze nie ufny lol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisenemu nie ufam ? 

Edytowane przez Patryk94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Patryk94 napisał:

Pisenemu nie ufam ? 

akurat tu mialem na mysli autor watku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie ufny bo nigdy nie wiadomo kto po drugiej stornie ekranu doradza ?

Dziwne mi się to wydaje ze ludzie tworzą takie rzeźby z zamachem od 80 tki ale na zdrowy rozum jak się roztoczy 228 na 240 to nie zostaje już miejsca na kołki żeby docisk ustawiać z drugiej strony nie dopatrzylem się i może zamach od 80tki 228 ma bierznie na rozrusznik jak 240 i stąd nie ma problemów xd 

Temat ciekawy i wiem co potrafi sprzęgło od lteka bo w pracy takim jeżdżę i nie ma szans na poślizg sprzęgła ?

 

A pytanie co do sprzęgła od awx, mam za darmoszke nowke sztukę sprzęgła od awx tylko "jednomas" wiadomo straci na komforcie ale czy w takim zestawie tarcza z kewlaru zrobi robotę?

A niutow to "bezpiecznie" celowo w cudzyslowie 400 ograniczyć na korby w przyszłości pójdzie wal od tfsi i wtedy maks z hybrydy k04-64 

Edytowane przez Kejsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Kejsi napisał:

A pytanie co do sprzęgła od awx, mam za darmoszke nowke sztukę sprzęgła od awx tylko "jednomas" wiadomo straci na komforcie ale czy w takim zestawie tarcza z kewlaru zrobi robotę?

Dla mnie całe te rozklepywanie i inne to zbyt ostra rzezba, zwlaszcza ze sa rozwiazania ktore sa bardziej p&p

 

w wypadku benzyny az tak duzo na komforcie sie nie straci, szczegolnie na 228 sprzgle, najgorzej jednomas reaguje na 240 mm w dizlu.
Tak w takim wypadku kolo 400 powinien utrzymac.

Jak tak ostro w moc, idziesz, to potem skrzynia 6 bedzie potrzenba i sprzeglo 240, wiec skoro masz isc tak grubo moze od razu w ta strone...

Choc jak widze po forum, ludzie plany maja ostre, a projektow w 1.8T 400nm+ zbyt wielu na forum nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynie mam 6 biegów w quattro ale co z te jak nadal 228 bfb tak miały chyba ze etka kłamie ???

Teraz nie chce ruszać silnika bo jak do niego zajrzę to bede musiał sprzedać nerke albo projekt odkładać z rok czasu. 

Wał, korby, tłoki, penewki, pierścienie honowanie tulei to koszt większy od kupna turbinki plus montażowka a gdzie tu jeszcze głowice zrobić ?

 

Ale jak mówiłeś na razie mi wystarczy to co mówiłeś potem się po myśli o 240 dzięki ?

Screenshot_20190204-123513_Samsung Internet Beta.jpg

Edytowane przez Kejsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...