Tomek Dysiek 0 Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Witam mam problem . Ucieka mi płyn chłodniczy prawdopodobnie ze zbiorniczka tam pod zbiorniczkiem jest tam taki zaworek i z tego ucieka z tego co zauwazyłem co to moze byc jakie proady prosze . Posiadam audi a4 b6 1.9 tdi avb 101km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceman_873 3 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Sprawdź za pompa vacum taki krociec ktory lubi pękać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Jak wywala płyn ze zbiorniczka wyrównawczego ( ujściem od jego spodu ), węże robią się twarde jak kamień i dzieje się to szczególnie po ostrzejszej jeździe to na dziewięćdziesiąt parę procent wysrała się uszczelka pod głowicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hervi89 58 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) 5 godzin temu, piotrsob1 napisał: Jak wywala płyn ze zbiorniczka wyrównawczego ( ujściem od jego spodu ), węże robią się twarde jak kamień i dzieje się to szczególnie po ostrzejszej jeździe to na dziewięćdziesiąt parę procent wysrała się uszczelka pod głowicą Mam to samo... tyle, że właśnie węże nie są twarde i raczej przy normalnej jeździe też jest ten efekt, ale słabszy. Uszczelka sprawdzana u mechanika przyrządem (płyn w nim się znajdujący nie zmienił koloru), więc podobno to nie ona. Z tego co czytałem straszą pękniętą głowicą. Coś jeszcze zostało do sprawdzenia? Albo jak znaleźć inną przyczynę? 8 godzin temu, Iceman_873 napisał: Sprawdź za pompa vacum taki krociec ktory lubi pękać. Od której strony? Podejdę z ziemi czy kanał potrzebny? Edytowane 3 Marca 2019 przez hervi89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Dysiek 0 Opublikowano 16 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Sprawdzałem właśnie uszczelkę i jest w porządku a płyn dalej ucieka po woli. Sprawdzę właśnie ten króciec za pompa co mówiłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lu-Gi 27 Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Pod vacuum pompa do głowicy jeszcze wchodzi taki cienki wężyk wodny sprawdź czy nie jest napuchniety. Jak masz pompę luka to z nich lubi sączyć się ropa i ten wężyk lubi puchnąć i pękać od ropy. Lub zbiorniczek się rozwarstwil albo zaworek w zarketce się zepsuł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian0550 0 Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 (edytowane) Upg. U mnie węże robiły się twarde jak kamień. Test wyszedł pozytywny na zawartość spalin w układzie. Wydmuchało uszczelkę na 3 cyl. Dodatkowo wytarty wałek, czyli wymiana i dodatkowe koszty. Edytowane 17 Marca 2019 przez damian0550 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Dysiek 0 Opublikowano 19 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 W dniu 17.03.2019 o 13:03, damian0550 napisał: Upg. U mnie węże robiły się twarde jak kamień. Test wyszedł pozytywny na zawartość spalin w układzie. Wydmuchało uszczelkę na 3 cyl. Dodatkowo wytarty wałek, czyli wymiana i dodatkowe koszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Dysiek 0 Opublikowano 19 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Ale właśnie węże u mnie nie robią się twarde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Obejrzyj dokładnie zbiorniczek. U mnie był pęknięty na tej górnej rurce z powrotu dlatego też musiałem wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Dysiek 0 Opublikowano 20 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 Ale u mnie widać ewidentnie że ucieka tym zaworkiem z pod Zbiorniczka i nie mam pojęcia dlaczego nie wiem co już robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 to wymień korek, może nie trzyma ciśnienia i ucieka gwintem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Dysiek 0 Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Zmieniłem korek i pojedzilem trochę i to samo dalej ucieka tym zaworkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Jaki utrzymujesz poziom w zbiorniczku? Możliwe że masz cały czas układ zapowietrzony i jest za duże ciśnienie. Jest z przodu silnika na wężu powrotnym do termostatu taka śrubka do odpowietrzania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 30 minut temu, Langista napisał: Jaki utrzymujesz poziom w zbiorniczku? Możliwe że masz cały czas układ zapowietrzony i jest za duże ciśnienie. Jest z przodu silnika na wężu powrotnym do termostatu taka śrubka do odpowietrzania. Nie ma w avb takiej śrubki. Układ sam sie odpowietrza. Jak nie ubywa to nie robić nic. Jak ubywa to zmień zbiorniczek. One pękają. W benzynowych częściej bo duże temperatury panują. W s4 nagminnie sie rozpada ten zbiorniczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hervi89 58 Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Ja właśnie dziś wymieniłem zbiorniczek i zobaczymy, W starym pęknięcia niby nie widać, ale wystarczy jakieś małe, nie widoczne i będzie pod ciśnieniem spierniczać. Mocno zastanawiające jest to, że auto stało ponad tydzień a spust pod zbiorniczkiem i tak był mokry. Dam znać czy pomogło jutro po trasie. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Dysiek 0 Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 7 godzin temu, Langista napisał: Jaki utrzymujesz poziom w zbiorniczku? Możliwe że masz cały czas układ zapowietrzony i jest za duże ciśnienie. Jest z przodu silnika na wężu powrotnym do termostatu taka śrubka do odpowietrzania. Poziom w zbiorniczku utrzymuje się na min czasami nawet mniej ale jak po odkręceniu korka to płyn cofnie troszkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Dysiek 0 Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Jak najlepiej odpowietrzyć układ chłodzenia ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Nie trzeba, koledzy tutaj pisali, że u Ciebie sam się odpowietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lu-Gi 27 Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) Dolewke zrób do max i temp na klimie na HI, zagrzej motor żeby obieg poszedł po całości układu. W ogóle to zmień zbiorniczek, jeżeli saczy się z tego "cypelka" pod zbiorniczkiem to znaczy że płyn podchodzi pod sam korek bo tam jest przelew, jak mówisz że płyn utrzymuje się w okolicach min. I nie widać że wybija go do góry to raczej na pewno zbiorniczek jest gdzieś pekniety. Edytowane 24 Marca 2019 przez Lu-Gi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się