Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 bpw


przewoznik.k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z b7. Silnik bpw. Twarda, glosna praca. Wysokie spalanie ok 10 l w jezdzie mieszaniej. Po mocniejszym wcisnieciu gazu powyzej 2 tys slychac jakby rechotanie, dzwiek zaworow... synchronizacja na 0. Pompowtryski po regeneracji. Nowe popychacze. Gdzie moze tkwic problem? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walek wydaje sie byc ok. W porownaniu do nowego jest max 0.4mm roznicy na krzywce. 

 

Edytowane przez przewoznik.k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.02.2019 o 15:48, przewoznik.k napisał:

Walek wydaje sie byc ok. W porownaniu do nowego jest max 0.4mm roznicy na krzywce. 

 

No to jak wymieniałeś szklanki to i wałek trzeba było wymienić....

Warstwa powierzchniowego utwardzenia krzywek jest bardzo cienka i na tych krzywkach których brakuje chociażby po 0,2 mm już dawno jej nie ma :decayed::whistling:

Jednak takie zużycie nie powinno być przyczyną pracy silnika , którą można by porównać do działania sieczkarni :P

Sprawdzałeś czy broki olejowe w wałkach dźwigienek pompowtryskiwaczy są na swoich miejscach ?

rQ5JKf9.jpg

39b2b91724640efem.jpg

 

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzone. Broki na miejscu. Nagralem dzwiek silnika przy rozpedzaniu. 

Głos 003_sd.m4a

Edytowane przez przewoznik.k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym nagraniu nie słyszę nic takiego co by powodowało u mnie jakiś niepokój odnośnie nagannej pracy silnika :)

Wiadomo że motorówka lata świetności ma już za sobą i doprowadzenie jej do idealnego stanu może nie mieć nic wspólnego z sensem ekonomicznym :decayed::whistling:

Zalej MILITEC1 do oleju i śmigaj.

P.S.

Możesz jeszcze dla pewności sprawdzić ciśnienie oleju .

Moje BPW już ponad 30 kkm temu miało braki na krzywkach wydechowych rzędu po 0,6 mm, zalałem Militeca i do tej pory jeździ bez problemów, nie słyszę by się coś pogorszyło .... :hi:

Jak chcesz to poczytaj sobie jego historii :

 

 

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko martwi mnie ta wysoka dawka paliwa. Odpalam samochod jest w granicach 8 mg/suw. W miare rozgrzewania sie silnika spada do 6.5 mmg. Gdy temperatura dojdzie do 90 stopni dawka wraca do mniej wiecej 8 mmg. I co najlepsze wszedzie jest opisane, ze synchronizacja rozrzadu ustawiana jest na minus w prawa strone, na plus w lewa a u mnie jest na odwrot. Czym to jest spowodowane? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez nic nie słyszę niepokojącego mam ten sam silnik co Ty BPW. Turbine fajnie słychać nic nie sfista. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbinka ladnie chodzi. W dzwiek trzeba sie wschluchac. Slychac dzwonienie. Mechanicy rozkladaja rece. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nic konkretnie niepokojącego się nie dzieje , silnik ma moc to nie szukaj dziury w całym tylko jeździj :decayed:

Auto ma w końcu 12 latek i z racji tego chociażby ciężko wymagać od niego by jego serce pracowało jak w dniu wyjazdu z fabryki :naughty:

BPW to motor w który nie warto mocno inwestować ,  nie jeden na forum włożył worek pieniędzy w jego remonty i wcale to nie skończyło problemów ....

Jego jakość i awaryjność względem AWX-a i AVF-a jest żenująca :hi:

P.S.

Rozrząd w BPW ustawiamy na blokady i nie kombinujemy nic z synchronizacją.

Problemy z wysokim spalaniem to raczej na karb regeneracji pompek bym zwalił .

Moje pali w trasie tyle co Twoje w cyklu mieszanym , pompki w oryginale i wcale nie narzekam na spalanie :decayed:

 

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quattro robi swoje. Myslisz ze regeneracja mogla byc denna? Mam zrobione logi. Moze jest ktos biegly w temacie i moze z nich odczytac co sie dzieje? 

LOGI_A4_B7.rar

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć tego loga na stronę vaglogi.pl i daj linka , tego co dałeś mój komp ani ja nie umiemy otworzyć :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tak jak podejrzewałem, jednak szukasz dziury w całym :tongue4:

Szybko przejrzałem te logi i nie ma tam się do czego przyczepić, korekcje pompek jak z fabryki , turbina ładnie wstaje i pompuje tyle co trzeba .... :kox:

P.S. 

Zalej mu do oliwy tego Militeca i jeździj .

Dla czego go polecam to znajdziesz odpowiedź w temacie który Ci wcześniej zalinkowałem :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze pytanie , gdzie robiłeś pompki i kto je montował,  bo to jedne z nielicznych po regeneracji do których nie można się przyczepić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dokladnie. Zostaly wymienione kpl zestawy naprawcze tzn rozpylacz i jakies tam zaworki. Koszt 2400. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przewoznik.k napisał:

Tak dokladnie. Zostaly wymienione kpl zestawy naprawcze tzn rozpylacz i jakies tam zaworki. Koszt 2400. 

Dobra robota :D

 

Jest tylko małe ale....

 Jej wartość to 1/8 wartości samochodu :whistling:

A to dopiero pompki w aucie w którym jeszcze dużo się może popsuć ...:naughty:

Trzeba już na prawdę mocno uważać by przy odrobinie pecha i nieuwagi nie podwoić sobie wartości auta ...:decayed:

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...