Slov 0 Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 (edytowane) Witam. Mam problem jak w temacie. Precyzujac: dzieje się tak tylko na ciepłym silniku i na 4 biegu(skrzynia 5 biegowa) podczas gdy przyspieszam wciskając cały pedały gazu do spodu, od 1700 do 2100 obr. Gdy przyspieszam stopniowo wciskając gaz, wszystko jest git Ktoś ma pomysł co to może być? Edytowane 3 Lutego 2019 przez Slov Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 ja mialem takie objawy jak mialem jeden pompowtrysk do wymiany, ale u Ciebie moze to byc dwumas rowniez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slov 0 Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 I wymieniles wszystkie, czy tylko ten jeden? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 jeden byl niesprawny wiec on zostal wymieniony, poprawa w 70 % , ale male drgania pozostaly w tym zakresie, wiec szukam dalej przyczyny przeguby wew. sprawne poduszki wymienione na ori nowe dwumas niby tez ok zastanawialem sie nad plecionka(zlacze elsastyczne) czy aby czasami ona nie pwoduje takich maly drgan bo jest w kiepskim stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Zrób log dynamiczny 003+008+011 i 013+023, mozesz tez 001+004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slov 0 Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Ok. Dzięki Panowie za info, zrobię logi, będzie cos więcej wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Najczęściej winne są przeguby wewnętrzne. Też z tym walczyłem w swoim aucie. Bardzo ciężko je zdiagnozować bo wszystkie jakiś tam luz mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 No ale pisze, że tylko na ciepłym silniku... Fakt, przeguby dają po budzie, ale u mnie bez względu na temp telepało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Panowie a co moze powodowac mrowienie pod fotelami i w podlodze podczas przyspieszania, nabardziej odczuwalne na 4 i 5 biegu, na biegu jalowym tez odczuwalne ale mniej, obojatnie czy wcisne sprzeglo czy nie uszkodzona plecionka lub ktorys z tlumikow? poduszki nowe avon , poduszka skrzyni tez nowka przeguby wew sprawne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slov 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 (edytowane) Chwile to trwalo ale sa http://vaglogi.pl/log-001_004_X7SojH.html http://vaglogi.pl/log-003_n2ejYD.html http://vaglogi.pl/log-008_ffNmoh.html http://vaglogi.pl/log-011_023_rNqb2.html http://vaglogi.pl/log-011_pYuN6.html Bardzo bym prosił o sprawdzenie Cytat Edytowane 17 Kwietnia 2019 przez Slov Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Jak na AWX duże bipy w minusie, może być problem z wydajnością tandem pompy paliwa, czy też oringami pompek... Turbo też ma porządne przeładowanie, N75 cały czas powyżej 70%... Synchro można by ustawić bliżej 0.0 Daj jeszcze log 013 + 018 + 023 statyczny 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slov 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 http://vaglogi.pl/log-013_970PM.html http://vaglogi.pl/log-018_h5i9z6.html http://vaglogi.pl/log-023_yu6rXF.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Slov daj znac w temacie czy rozwiazales problem, jestem ciekaw co moze powodowac te drgania moze to poprostu dwumas(sprawdzales to ?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slov 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Nie mam objawów padnietego dwumasu, może jedynie to że gdy gasze silnik to czasami zatelepie buda. Ale czy to może być dwumas skoro dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Statycznie jest ok, dynamiczne napisalem Ci co jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturinho1992 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 18 minut temu, Slov napisał: Nie mam objawów padnietego dwumasu, może jedynie to że gdy gasze silnik to czasami zatelepie buda. Ale czy to może być dwumas skoro dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku? Wymieniałem komplet sprzęgło + dwumasa, do tego poduszka skrzyni i poduszki silnika i też mi trzęsie budą przy gaszeniu i odpalaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 No to jak trzepie przy gaszeniu, trzeba sprawdzić działanie klapy gaszącej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturinho1992 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 3 godziny temu, kubabkb napisał: Slov daj znac w temacie czy rozwiazales problem, jestem ciekaw co moze powodowac te drgania moze to poprostu dwumas(sprawdzales to ?) a może zużyte, (krzywe) łopatki turbiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturinho1992 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 2 minuty temu, kamil-vag napisał: No to jak trzepie przy gaszeniu, trzeba sprawdzić działanie klapy gaszącej. zgadza się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slov 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 W dniu 18.04.2019 o 13:32, kamil-vag napisał: Jak na AWX duże bipy w minusie, może być problem z wydajnością tandem pompy paliwa, czy też oringami pompek... Turbo też ma porządne przeładowanie, N75 cały czas powyżej 70%... Synchro można by ustawić bliżej 0.0 Daj jeszcze log 013 + 018 + 023 statyczny Zajmę się tym wszystkim. I będę dawał znać, dzięki wielkie za podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się