Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Mocne drgania podczas przyspieszania


Slov

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 19.04.2019 o 17:12, Arturinho1992 napisał:

a może zużyte, (krzywe) łopatki turbiny?

8 miesięcy temu miałem sprawdzane turbo i wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy nie. Było sprawdzane turbo ponieważ przy 3k obrotów dostawał lekkiego, chwilowego przydlawienia ale okazało się, że przyczyną było zagiecie przewodu smarujacego turbine 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem synchro na 0.

Sprawdziłem n 75, chyba jest dobry. Wężykiem który idzie na gruszka zasysa powietrze na biegu jalowym,  a po dodaniu gazu, lekko dmucha. Po założeniu na gruszka, rusza sztanga.

Tylko nie wiem czy właśnie nie ma problemu z ta gruszka, ponieważ dopiero na 3.5k obrotów wypycha sztange jakieś 15 mm. 

Ktoś ma jakiś pomysł, jak zlikwidować przeładowanie.

Nie chce niepotrzebnie, wymieniać zaworu czy gruszki 

Edit:

Dziś wyciagnaolem zawor n75. Zauważyłem, że wyjście na filtr powietrza jest zaslepione.

Filtr połączony jest tylko z n18.

Jeszcze muszę dodać, że zawor Egr był w oleju mimo że był zaslepioony. 

Turbo od strony dolotu też jest w oleju

Edytowane przez Slov
Edit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vaglogger.apphb.com/log/5be0a7d59f90a8c25c52948f?AuthKey=24167fe5fd924f0d8b3893f6c876df53#charttab-1

moj log z niesprawnym popowtryskiem wygladal tak, 

wiec jak masz troche czasu zrob loga dynamicznego grupy 013 bo jestem jak u Ciebie to wyglada, u mnie statystycznie bylo ok a dynamicznie sam widzisz jakie cuda wychodzily, wymiana tej pompki pomogla w 70%, ale wibracje na 5 biegu pozostaly i troszke jeszcze na 4 podczas przyspieszania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Ty też miałeś, że tylko na gorącym silniku tak się działo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na gorocym wydaje mi sie ze bylo bardziej odczuwalne, albo mi sie wydawalo(ciezko mi to teraz okreslic )
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vaglogi.pl/log-003_008_011_j7nY4B.html
http://vaglogi.pl/log-013_023_DKb1GVD.html
http://vaglogi.pl/log-001_004_l5qru5.html

 

Wklejam logi. Jedyne co zrobilem to wymienilem zawór n75.  "Odslepilem" i wyczyscilem zawor EGR i wsadzilem waz od domy do butelki. Drgania nie ustaly. Posze o ocenienie logów, wg. mnie chyba nic sie nie zmienilo ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomniales dynamicznego zrobic grupy 13 i 23 podczas gdy wystepuja wibracje, to najbardziej mnie interesuje

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Slov, jeśli chodzi o doładowanie, to jest zdecydowanie lepiej... Myślę, że jeszcze jakbyś wyczyścił geometrię to byłoby jeszcze lepiej.

Co do szarpania, dalej te bipy w minusie, sprawdź gdzieś ciśnienie tłoczenia paliwa na tandemie w próbie dynamicznej...

Może być i tak, że wcale to nie jest wina osprzętu silnika , a układu napędowego... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamil myslisz ze to wina napedu jesli w przedziale 1700-2100 i tylko na 4 i 5 biegu przy mocnym dodawaniu gazu pojawiaja sie te wibracje?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kubabkb grupa 013 i 023 jest dodana 

@kamil-vag myślę że to nie przez geometrie, bo turbo było czyszczone 8 miesięcy temu. Sprawdzę jeszcze pompę vagiem. No i jeszcze wyciągnę pompki i obczaje uszczelnienie. Jak myślisz to przeładowanie, może być spowodowane nie sprawna w 100% gruszka turba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompy vagiem nie sprawdzisz. To ma być pomiar ciśnienia tłoczenia manometrem z gliceryną... 

Pompki jak wyciagniesz to odrazu na nowych uszczelnieniach poskładać i ustawić na 180 stopni... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha... ?‍♂️

Dzięki piękne. Porobie to wszystko i dam znać 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kubabkb nie wtedy kiedy występują drgania. Wszystkie logi robiłem na 3 biegu. Jeszcze może zrobię na autostradzie logi na 4 biegu, ciekawe czy będzie coś inaczej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zrob , zerknij sobie na moje stare logi , podczas tych drgan na 4 popowtrysku korekcje dochodzily do 2.99 a podczas spokojnej jazdy nic sie nie dzialo, warto zebys to sprawdzil, 
beda w Tune-up w Gdansku wlasciciel Robert powiedzial mi ze bedzie to wina pompki lub wytartego walka, u mnie okazala sie pompka, mam nadzieje ze w Twoim wypadku to nie walek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na też mam nadzieję, że to nie będzie wałek 

Edytowane przez Slov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...