Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 BFB 250+


keczu

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że na razie wystarczy modów poniżej ich wynik:

mody:

  • turbo hybryda Geremi
  • fmic 230 na 63
  • sztywny dolot
  • wtryski szare 380 [0280156063]
  • katalizator sportowy Bartez
  • sprzęgło AWX
  • program Łukasz13

wykresy: PB 95 i LPG

 

bfb430pb EDIT.jpg

bfb430lpg EDIT.jpg

Edytowane przez keczu
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bravo!

Zacny wynik!

Dużo frajdy z jazdy życzę.

Pozdrawiam ☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem jak z tą frajdą w ośce będzie... ale wynik super :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, zawsze można quattro dostawić ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzuć jakieś logi 003, 020, 118 bo starsznie słabo góra wyszła. paliwa już górą mało czy gruszke seryjną zostawiłem? bo tam powinno chociaż do 6000 przetrzymać boosta jeśli zapłonu nie cofa i około 270 zrobić z płaskim końcem.

A czekaj, ty masz tam kata i wydech seryjny??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech seria i kat sportowy od Barteza. Co do gruszki nie wiem nie zaglądałem, turbo było robione nowe - nie na mojej starej turbinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny wynik, na suchym będzie ładnie gniótł w fotel, na mokrym to będziesz walczył z ESP :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, z czystej ciekawości jak wyglądają koszty takich modów + soft.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.02.2019 o 13:35, kharo napisał:

Kolego, z czystej ciekawości jak wyglądają koszty takich modów + soft.

Szykuj ok 5-6k z heblami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich wyliczeń to ponad 5 jest bez hebli, jak sam wiele porobisz. Jak ktoś np fmica w warsztacie zakłada to zamiast 300 wyjdzie 1300 ;(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

U mnie w BFB wyszlo około 4 tys. montarz fmic wtryski i turbo bex.

Co było u mnie robione na samej górze wypisałem, a ile te zmiany dały w sensie kunia i niuta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

213 koni i 320 Nm bez DP. Odczuwam to ze kat mnie troche ogranicza ale puki co musze go zostawic. 

Zdecydowanie ogranicza, ja nawet z katem mialem 221 km. Pewnie juz przytkany jest. Zaloz chociaz sportowego kata i bedzie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam - kat sportowy zmienia przepływ, czuć różnicę. A że kontrola ma się zaostrzyć zrezygnowałem z DP i wstawiłem sportowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.04.2019 o 10:20, Lukasz Stanislawczyk napisał:

Te kontrole to raz a dwa to do niemiec jezdze tym autem od czasu do czasu a tam sa duze kary za brak kata. 

Z tymi kontrolami to różnie bywa. Również jeżdżę po DE, ori kat ogarniał okolice 250 na spokojnie.  Aktualnie siedzi prototyp sportowego kata do testów. W czerwcu badania na emisję będę robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...