Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t ANB na instalacji AWT, analiza logow


bandyta928

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, zalozylem do ANB instalacje od AWT. Sterownik bralem od goscia z neta. Na jezdzie testowej zauwazylem ze sterownik jest po koksie. Dolot caly szczelny. Turbo zero luzow. Ale syczy mi na listwie wtryskowej jak by benzyna sie przelewala w srodku, podmienialem regulator paliwa, filtr paliwa wymieniony. Zamowilem zegar do cisnienia paliwa bedzie za kilka dni. Auto ladnie sie zwija ale cos moim zdaniem jest jeszcze nie tak. Byc moze trzeba zalac 98. Auto ma jeszcze ori kata. Zrobilem wstepne logi, wiem ze nie sa zrobione jak sie nalezy ale robilem je na szybko. Jak to wyglada na logach?

http://vaglogi.pl/log-002_020_033_38goCu.html

http://vaglogi.pl/log-002_020_115_TpDHlQL.html

Edytowane przez bandyta928
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka jest z anb czy awt? bo zaniża, do tego turbo przeładowuje mocno przy wstawaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywki mam jeszcze dwie wiec jutro podmienie. Przeladowanie z czego moze wynikac? N75? czy grucha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z logów wygląda że coś z wężami od n75 dziurawe albo zatkane, no chyba że ktoś grzebał by gruszce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy gruszce nie grzebalem, ale ogolnie moja turbina miala 3 krocce, jeden jest na muszli drugi na gruszce a trzeci tez chyba wchodzil od boku do muszli, dwa standardowo podlaczylem do n75, a 3eci szedl do zaworu n112, z racji tego ze usuwalem n112 zaslepilem ten 3 krociec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to podłączyłes, ale trzeba było standardowo jak w 1.8t, dodatkowy króciec w gruszce ten co szedł do n112 trzeba było zostawić niezaslepiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlugi krociec z n75 do tipa, boczny do muszli turbo, ten co wychodzi naprzeciw tego dlugiego z tipa podlaczylem do gruchy. Moze miec wplyw to zaslepienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taka przeplywke, stan jak nowa. Tylko inna koncowka, w awt/avj jest 049.

51121285_2110709275681849_1743548227283582976_n(1).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam jak tam ta gruszka działa ale zaślepienie może spowodować że grucha może się nie otwierac do konca, ja bym zostawił nie zatkany, przepływka ma inny nr więc raczej marnie to będzie działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaslepilem bo myslalem ze bedzie jakas nieszczelnosc. Moge go odetkac ale ciezko bedzie go potem znowu zaslepic bez sciagana przedniego pasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weż węzyk podłącz wyjście z turbiny bezpośrednio do gruszki z pominięciem n75, bo możliwe że coś z nim nie tak, jak nadal bedzie pompować wiecej niż 0,3 bar to znaczy że coś nie tak z gruszką lub sztangą turbiny. Przepływka dalej mało mierzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra zaraz tak podlacze, ile powinno byc przeplywu? kolo 160g/s przy 5800?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...