Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Świezy zakup analiza logów


stanek90

Rekomendowane odpowiedzi

Tankowalwm na lokalnej stacji  gdzie tankuje cala flota firmowa lub na carefour.ostatnie logi to tankowanie z bliskiej.Nastdpbym razem zatankuje na shellu i zobacze czy bedzie różnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatankowałem slynna vpower racing 99,swoja droga 6 zł /1L  aż serce :D boli jak leca cebuliony heh.Mialem wczesniej prawie pusto wiec poczekalem az swieze paliwo pojdzie na wtryski krecac sie po osiedlu.Zapinam kompa i testuje i jakie zdziwienie ze stukowe cofaja tak samo albo i gorzej ? Mówie tragedia,az gaz odpuściłem z wkur.... Zrobilem jeszcze parę prób i czasami bylo do 3cf pozniej do 4cf ogólnie na wolnych przy gwałtownym wciśnięciu gazu tez cofalo jak na 95.

003 020

https://log.malonetuning.com/chart/252147#H8KLCADDuMORwqxcAgNNwovDkQrDgjAMRcO%2FJcOPCcKsOsO8wpnDksKHw6pCDcOMZsKkwpnDjH3CvXbCgsO4eMOPwrknRsK4w6nDoyrClcKpwpjCrksDHBJ2OMKrw4nDjsKfwolQwrjCsmVnw7jCmsO6ZHNywqXCjcOyJsK9w4DCscKbPE3DtMO6ITApdz%2FCksOGw74nw6LCgAFPeMOGS0IIw4chwq%2FCrm3CmcOFwrsPY0pvaS3DpcKswpcAAAA%3D

Dzisiaj znowu podjem walkę pierwsze logi podobne do wczoraj czyli cofa i z wolnych obr i podczas przyspieszania.Wchodzę w korekty 32 i idealne 0,6% add i mul 0,8%, po jakis 600 km mieszanej jazdy.

Postanowiłem skasować błędy których nie bylo.I teraz uwaga po skasowaniu i zrobieniu loga wynik na dole.Zero wypadania czy to z wolnych czy na pełnym gazie.Paliwo dalej te same co wczoraj.Niech mi ktoś teraz wytłumaczy o co tu chodzi :D:D.Poganiałem tak z 15 km i dalej efekt ten sam czasami wskoczy na 4 cylindrze maks 3cf przy pelnym gazie, z wolnych obrotó nie cofa przy raptownym daniu gazu

Gdzie lezy problem bo chyba mechanikę można wykluczyć juz

003 020 033

https://log.malonetuning.com/chart/252240#H8KLCAAqw47CrFwCA23CjcOBCsKDMBBEw79lw4%2FCu2Bqw5vCnwk5wqTDjcKSBjQrw4kqw5rCr8KvUSg9w7Q4w6%2FDjTDDlkLDoVEWwqbDoMOVV1ZAwoPCvcODf8O4w5LDsFPDhkfDikzCscOIPFXDgMOuwoTCg8KUw7TDpj0iRMOOXMK8MsKcJi9cwpRUaCXCv8KmwrbDgHszPgTDmsK%2BCErCii89JsO7w5vCj8KwXXvDhh5vDsOBHAU%2FwqvDlGlIw5rCvMK5OsO3AcKKIMO%2FwpLDhQAAAA%3D%3D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzalem jeszcze,ale nie ma zadnych problemow z falowaniem czy tez z odpalaniem z rana.Vmax takze trzyma katalogowo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem ze 2 okazy które paliły od strzała i nie falowały a miały kompresji po 9 bar i mniej. To już skrajność ale się zdarza. Jeśli zużycie będzie znaczne ale równe to motor będzie się jeszcze w miarę kulał. Też mam problemy ze stukowymi, cofa mi zapłon czasem o te 6-7.5. Kompresję mam na poziomie 11,5-12 po równo (było mniej ale 3 płukanki oraz sea foam trochę ją podniosły).

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po skasowaniu błędów było wszystko ok parę dni.Sprawdzam kompem i korekty w 32  0.8% i 0.2% po 100 km po mieście ale cofanie znowu występuje i ogranicza ciśnienie z dołu.Kasuje błędy i brak cofania oraz wymaganie ciśnienie z dołu  wraca.Tak jakby korekty paliwowe się rozjezdzaly ale przecież są wzorowe...Dodam że na wolnych przy rozgrzaniu mam kat otwarcia przepustnicy 0.0%

Edytowane przez stanek90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...