Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dławi się? Szarpie 1.8t bfb 5 biegów


lukaszwadolowski2206

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, mam pytanie laika. Mam autko od 3 dni a4 b7 1.8T BFB skrzynia „piątka”. W momencie zmiany na 2 bieg czuje tak jakby silnik się zdławił? Przydusił ? Tak jakby około 2- 3 razy rzuca tak jakby silnikiem - ciężko to opisać.  Mam faktury poprzedniego właściciela na wymianę :

Sprzęgło 03-2014

Koło pasowe - 05-2018

Poduszka silnika - 01-2019

Poduszka szkrzyni Lemforder 01-2019

DV - 03-2018

Pompa paliwa 01-2019

Naprawa alternatora 10-2017

Zawor V10-2515 12-2017

Zawor V103103 12-2017

Sruba odpowietrzająca odmy 01-2018

Czujnik temperatury płynu chłodniczego 12-2016

Kompletny rozrząd  (Ori ASO) 05-2018

Czy ktoś miał podobna sytuacje ? Niewiem co mam o tym myśleć. Prosze o pomoc

Edytowane przez lukaszwadolowski2206
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, wiechnik napisał:

zrób logi

Dynamiczne jak zrobie na 3 biegu to coś wyjdzie ? Problem występuje tylko na 2 biegu 

Edytowane przez lukaszwadolowski2206
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, lukaszwadolowski2206 napisał:

Dynamiczne jak zrobie na 3 biegu to coś wyjdzie ? Problem występuje tylko na 2 biegu 

Wyjdzie wyjdzie, 3 bieg i gaz w podłogę od 2000 do 6000 obrotów przynajmniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowisz że dławi się tylko na drugim biegu?

Czyli na biegu jałowym chodzi dobrze, bez falowania, i na wszystkich biegach pozostałych chodzi równo ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, OlekS napisał:

Mowisz że dławi się tylko na drugim biegu?

Czyli na biegu jałowym chodzi dobrze, bez falowania, i na wszystkich biegach pozostałych chodzi równo ??

Dokładnie tak objawy tylko w momencie  zmiany z 1 na 2 bieg 

Edytowane przez lukaszwadolowski2206
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko w momencie przerzucania z 1 na 2, czy cały czas jak jesteś na dwójce??

Tak jak kolega wyżej podpowiedział, pierw musisz odczytać błędy i zrobić logi dynamiczne, wtedy można już coś myśleć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA się tam za bardzo nie znam, wiem tylko co diagnozowałem swój. Ale po logach nic nie widać, jak dla mnie bardzo dobrze wyszły. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cysiek18, masz rację, jak dla serii BFB 163 logi są bardzo dobre.

Ilość powietrza wystarczająca, zero spalania stukowego, turbina ładnie dmucha.

Dziwny problem, ja bym sprawdził na podniesionym samochodzie, wykręcić świece, i spróbować kręcić koła na każdym biegu.

Kolega pisze że dławi się tylko na drugim biegu.

To jest nie prawdopodobnie, ale warto sprawdzić.

Może coś z układem napędowym

Edytowane przez OlekS
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jak tam, kolego, udało się coś z tym zrobić?

Może to ESP włączony i ci się wydaje że dławi silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece wymienione, dalej jest to samo. Muszę się bardzo skupić by zmienić bieg z 1 na 2 bez „kangurka”. 

 

Dodatkowo zauważyłem ze jak jadę na 2 i puszczę gaz i nagle dynamicznie go dodam to auto zmula i dopiero po pół sekundy jedzie już normalnie. Kurczę ciężko to opisać...

Edytowane przez lukaszwadolowski2206
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...