Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przestawienie wałka rozrządu 1.8T 150km


Piotrek1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich . Ktoś mi pomoże co to za błąd o rozrzadzie? Dodam że była robiona cała kompletna glowica z osprzetem i nowy rozrzad zakladany razem z łańcuchem wałków rozrzadu ? Dodam że nic się nie dzieje z autem . Leje i jeżdżę tylko czy mogę z tym błędem jeździć dopóki nie zdiagnozuje i nie naprawie ? 

20190129_184634.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź na początek w blokach pomiarowych gr.93 wartość w ostatnim okienku, a najlepiej wrzuć screena.

Możliwe, że rozrząd przestawiony o ząbek, a jak nie to to potem usłyszysz inne przyczyny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd mógł przeskoczyć , czujesz, że auto jest delikatnie słabsze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz vaga? Wchodzisz w engine, measuring blocks i wpisujesz 93, ot cała filozofia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Piotrek1.8T napisał:

Mam vaga.  Spróbuję na wieczór to zrobić i się odezwę.  

Dla początkujących polecam temat odnośnie logów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda ok. Zrób loga 90+93 podczas normalnej jazdy żeby sprawdzić czy nastawnik działa prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za błąd ten odpowiedzialne jest bardzo często niskie ciśnienie oleju spowodowane przytkanym smokiem(brak możliwości przestawienia faz rozrządu). Coś było robione pod tym kątem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...