Piotrek1.8T 0 Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Witam wszystkich . Ktoś mi pomoże co to za błąd o rozrzadzie? Dodam że była robiona cała kompletna glowica z osprzetem i nowy rozrzad zakladany razem z łańcuchem wałków rozrzadu ? Dodam że nic się nie dzieje z autem . Leje i jeżdżę tylko czy mogę z tym błędem jeździć dopóki nie zdiagnozuje i nie naprawie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Sprawdź na początek w blokach pomiarowych gr.93 wartość w ostatnim okienku, a najlepiej wrzuć screena. Możliwe, że rozrząd przestawiony o ząbek, a jak nie to to potem usłyszysz inne przyczyny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Rozrząd mógł przeskoczyć , czujesz, że auto jest delikatnie słabsze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1.8T 0 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Mlzesz mi pomoc Jak zrobić dokładnie te pomiary ? . No może i jest delikatnie słabsze autko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Masz vaga? Wchodzisz w engine, measuring blocks i wpisujesz 93, ot cała filozofia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1.8T 0 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Mam vaga. Spróbuję na wieczór to zrobić i się odezwę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 12 minut temu, Piotrek1.8T napisał: Mam vaga. Spróbuję na wieczór to zrobić i się odezwę. Dla początkujących polecam temat odnośnie logów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 @Piotrek1.8T jak to zrobisz to później uzupełnij profil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1.8T 0 Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 (edytowane) Tyle zrobiłem i nie wiem czy dobrze i czekam na odp ... Edytowane 4 Marca 2019 przez Piotrek1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Wygląda ok. Zrób loga 90+93 podczas normalnej jazdy żeby sprawdzić czy nastawnik działa prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1.8T 0 Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Jak mam to dokładnie zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matimonn 1 Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Za błąd ten odpowiedzialne jest bardzo często niskie ciśnienie oleju spowodowane przytkanym smokiem(brak możliwości przestawienia faz rozrządu). Coś było robione pod tym kątem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się