Audi A4 2,5 TDI AKE Quattro
0

    4 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Audi A4 2,5 TDI AKE Quattro


    Dzień dobry. Z bólem serca sonduje możliwość sprzedaży swojego auta z który byłem na dobre i na złe od 2010 roku.  W auta zainwestowane mnóstwo serca i pieniędzy.  Cały czas w eksploatacji. Obecnie na blacie  ok. 280 tys.  Ja kupiłem go ze stanem licznika 209 tyś. Wyposażenie:

    Na aucie:

    Silnik:

    - Regenerowana pompa wtryskowa (sterownik, nastawnik) w Krotoszynie;

    - Regenerowana turbosprężarka w Perun Turbo;

    - Wymieniony w 2017 roku pełny rozrząd , odma, uszczelnione pokrywy zaworów;

    - Korki w chromie;

    - dodatkowe osłony;

    - Wymieniona w 2011 roku hydraulika zaworowa;

    Podwozie:

    - w 2014 roku wymieniony komplet wachaczy na Lemfordera;

    - Servotronic na kostce z S4;

    - Stabilizatory przód i tył z RS4;

    - Hamulce przód i tył  z S4 plus oplot HEL (regenerowane u DEV-a) w kolorze miedzi

    - Zawieszenie gwintowane z 2017 roku firmy Vogtland (jak dla mnie komfortowe)

    - 2 komplety Felg 19  (zima opony Bridgestone - ostatni sezon, lato 19 - opony jednoroczne SAVA);

    Nadwozie:

    - Oryginalny pakiet ospojlerowania firmy Rieger (komplet warty w dniu zakupu ok 5. tyś, skład: zderzak przedni, dokładka tył, progi, spojler na szybę tylną i lotka)

    - Lusterka 10 pin - grzane, składane, fotochromatyczne, bezramkowe (moduły od Kkama);

    - Szyba przednia pod czujnik deszczu, akustyczna;

    - Lakier w kolorze Black Gold Pearl;

    - Końcówki wydechu firmy Ulter , fi 90, chrom;

    - Antena dachowa wersja amerykańska;

    - Bixenon na soczewkach z B8 na module z B7;

    - Samopoziom;

    - Podświetlenie ledowe pod lusterkami;

    - Czujniki parkowania tył;

    Wnętrze:

    - Kierownica z B8, sline, ścięta u dołu, obszyta góra czarna skóra, dół czerwona alcantara;

    - Fotele Recaro wersja amerykańska, grzane, pamięć elektryk, schowki, boczki kanapy z poduszkami;

    - podsufitka czarna;

    - gałka zmaiany biegów z RS3 chrom;

    - dekory 1 nk;

    - oświetlenie Ambiente;

    - szyberdach;

    - roleta tylna;

    - RNSE- Led,

    - Tunel środkowy wersja amerykańska;

    - Popielniczka przednia wersja amerykańska;

    - Klimatronik do 16 stopni z czujnikiem złego powietrza;

    - klamki RS 4, strona pasażera wersja amerykańska;

    - nagłośnienie BOSE;

    - znaczki Audi Exclusive;

    - zmienione oznaczenia BOSE;

    - przełączniki z wstawkami chromowanymi;

    - Boczki skóra gładka, rączki obszyte skórą czerwona nić;

    - Roletki w tylnych boczkach;

    - Kanapa dzielona;

    - Mcdonald w podłokietniku tylnym,

    - Panel grzania tylnej kanapy z ryglowaniem:

    - Tuba z Q5;

    - Przełączniki nad RNSE w chromie;

    - wymienione oświetlenie wnętrza na LED;

    - Przedni schowek ze zmieniarką i lodówką;

    - Licznik przystosowany do TPMS wymienione tarczki na wzór RS4, zegarek radiowy, kolorowy pełny FIS;

    - Manetki nowego wzoru;

    - Lusterko wsteczne z czujnikiem deszczu, zmierzchu, kompasem;

    - Coming & Leaving Home;

    - otwieranie bagażnika z wnętrza;

    - czerwone pasy bezpieczeństwa;

    Dodatkowo nie założone i leży:

    - chromowane gałki do RNSE;

    - Webasto;

    - Automatyczne zawiasy klapy tylnej;

    - Czujniki parkowania przód (po założeniu odpalenie całego systemu);

    - Panel sterowania Menu;

    Czeka w aucie na sprawdzenie i podłączenie:

    - doświetlenie zakrętów na module CLM - 02CAN;

    - Tuner telewizyjny;

    - Kamera cofania;

    - VFIZ - pełna opcja;

    - Wizualizacja parkowania na module z A3;

    Dodatkowo:

    - zbierane graty pod środek z EXEO;

     Wady: Przedni zderzak i tył do klejenia.  Odzywa się bardzo powoli sprzęgło, jedna tarcza hamulcowa z przodu łapie bicie,  błąd czujnika samopoziomu przód, regulacja soczewki w prawej lampie, poprawienie przedniego grilla, regulacja drzwi, odświeżenie skóry foteli, poprawienie pinów w kostce kierownicy bo działa tylko jedna rolka. Muszę sprzedać bo to sedan i jest już dla mnie za mały (pies się nie mieści) , Cena za auto / komplet na części jaka mnie interesuje to 9 tyś.

     

     

     

     

     


    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pisałem PW, Proszę o kontakt.
    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 9.02.2019 o 12:33, Rederyk78 napisał:

    Servotronic na kostce z S4

    Pytanie z ciekawości: czy servotronic z s4 się czymś różni? Czy chodzi o inny przekaźnik (moduł) ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Z tego co doczytałem wychodziły 3 różne rodzaje przekaźników. Zwykły, S4, RS4. Mają różne numery. Różnią się siła wspomagania przy określonych prędkościach. Rs4 jest najmniejsze powyżej 100 km/h. Rs4 jest praktycznie nie do dostania i dość dużo kosztuje w ASO. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.