Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AVF - Prośba o analizę logów


Kamil5821

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich prosił bym o analizę logów.

Silnik zachowuje się bardzo dziwnie na zimnym silniku przy dodaniu gazu ok 3 tys obrotów zaczyna trząść całą budo i nie wkręca się dalej dopiero jeśli powolutku doda się gazu żeby przekroczy próg   3 tys obrotów wtedy wraca wszystko do normy tylko pozostaje dziwny dźwięk wydostający się z filtra powietrza jak by cofało się powietrze bardzo proszę o pomoc .

Pozdrawiam 

LOG-01-003-011-xxx.csv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozkrecilem gruszke od turbiny i sztanga ładnie pracuje czyli dalej może być do czyszczenia geometria? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że sztanga pracuje normalnie bez obciążenia, nie oznacza, że podczas ciśnienia, temperatury itd geometria się nie przycina... zresztą juz nie raz było na forum, że ręką pracuje a w logach się przycinała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam czyszczenie turbiny zostawię sobie na piątek a dziś podmieniłem jeszcze zaworki i wstawiam logi co o tym sądzisz ??

 

LOG-01-003-011-xxxproba 3.csv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienna geometria wyczyszczona na błysk nie była mocno zabrudzona. Jednak problem niestety dalej został z wchodzeniem na obroty i dziwnym buczeniem wydostającym się z filtra powietrza przy okazji czyszczenia turbiny zerknąłem na środek katalizatora nie jest zabity wydaje się byc ok. Dodatkowo sprawdziłem podciśnienie na gruszce wynosi 60 kPa a na wyjściu z vacum na małym wężyku ma 65 kPa. I co dalej może być przyczyną 

LOG-01-003-011-xxx proba 5.csv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Kamil5821 napisał:

Zmienna geometria wyczyszczona na błysk nie była mocno zabrudzona.

Kolego, czyszczenie pomogło, ciśnienie jest teraz w miarę OK, porównaj sobie oba wykresy.

LOG-01-003-011.png

Druga sprawa można by leciutko o pół obrotu wydłużyć ramię gruszki, powinno spać wysterowanie N75 i tego chwilowego overboosta na początku.

Może być jeszcze tak, że sama grucha już ciężko chodzi... Sprawdzałeś ją ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gruszka była wymieniana ok 4lat temu wtedy była też regenerowane turbina. A czy jak wydłuże ramie gruszki to nie pogorszy jeszcze bardziej na dolnych obrotach niedoladowania. A co sadzisz o przeplywomierzu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz, żeby Ci to AVF jechało to musisz sobie zrobić chipa na te chociaż 160-165 KM

Na wykresie tego nie widać, ale na logu już tak - turbo wstaje bardzo szybko i leci do przeładowania, przydaloby się lekko zmniejszyć ten overboost i powinno być elegancko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie jak waliło z filtra to okazało się że szklanki i wałek były na wykończeniu po wymianie jest okej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie co może być przyczyną dziwnego dźwięku z filtra powietrza ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrzuć pokrywę i popatrz jak wygląda wałek i szklanki...

Jakiej firmy zakładałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałek sprawdzony i jest ok

Doszłem ze zaworek n75 ciągle jest otwarty kupiłem drugi nowy i jest dalej to samo ciągle jest napięcie na zaworku skąd dochodzi napięcie do zaworku lub co jeszcze sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...