Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AVF - Prośba o analizę logów


Kamil5821

Rekomendowane odpowiedzi

Tam jest zawsze napięcie a sterowanie jest współczynnikiem wypełnienia/ ciągiem impulsów o zmiennym wypełnieniu - tzw. PWM, tego zwykłym miernikiem nie sprawdzisz :P

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze a jeśli mam podczepiony wakuometr to ciągle jest takie samo podciśnienie czy na wolnych czy na wysokich obrotach 

Tak jak by nie upuszczal 

Edytowane przez Kamil5821
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obrotach na postoju czy w trasie ?

Zresztą po jakiego drążysz temat N75 skoro logi wyglądały już dobrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ze po odłączeniu przewodu od gruszki buczenie z okolic filtra ustaje a jak jest wpiety to turbo tak pompuje ze wywala  wąż doladowania a przy ok 3 tys ma mula na chwile i cały silnikiem trzęsie dopiero jak się rozgrzeje to ładnie pracuje  

Edytowane przez Kamil5821
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...