Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko pali gdy jest ciepło


Zrezygnowany

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,szukam odpowiedzi na problem jaki zaistniał w mojej a4 b5 1.9 tdi 90 km.Po wymienie pompy wtryskowej samochód zaczął ciężko palić gdy temperatura na dworze jest dodatnia albo po około godzinnym postoju. Mechanik mówił ze kąt wtrysku jest ok wymieniony został także czujnik temperatury, świece ok przekaźnik i bezpiecznik również. Od dwóch tygodni doszedł problem szarpania i utraty mocy samochod można rozpędzić maksymalnie do 100 ale zajmuje to dużo czasu... Po ponownym odpaleniu problem nie ustaje. Prosze o pomoc bo nic na ten temat nie moge znaleźć z góry dziękuję.      

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Zrezygnowany napisał:

Witam,szukam odpowiedzi na problem jaki zaistniał w mojej a4 b5 1.9 tdi 90 km.Po wymienie pompy wtryskowej samochód zaczął ciężko palić gdy temperatura na dworze jest dodatnia albo po około godzinnym postoju. Mechanik mówił ze kąt wtrysku jest ok wymieniony został także czujnik temperatury, świece ok przekaźnik i bezpiecznik również. Od dwóch tygodni doszedł problem szarpania i utraty mocy samochod można rozpędzić maksymalnie do 100 ale zajmuje to dużo czasu... Po ponownym odpaleniu problem nie ustaje. Prosze o pomoc bo nic na ten temat nie moge znaleźć z góry dziękuję.      

podaj kat wyprzedzenia wtrysku i dawkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dev napisał:

podaj kat wyprzedzenia wtrysku i dawkę

Podjade do mechanika żeby podłączył komputer i podał mi dane bo sam nie posiadam a wczesniej powiedział tylko ze jest ok a ja jakimś super znawcą w tych tematach nie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest ok.

Jak silnik będzie gorący to odepnij wtyczkę od czujnika wody i odpal. Jeżeli będzie normalnie odpalac to trzeba zmienić dawki rozruchowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym i rozgrzanym do sprawdzenia temperatury płynu chłodniczego, powietrza i paliwa. Rozgrzany silnik potrzebuje wyższych obrotów żeby odpalić może aku lub rozrusznik niedomaga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.02.2019 o 21:00, Dev napisał:

Czyli jest ok.

Jak silnik będzie gorący to odepnij wtyczkę od czujnika wody i odpal. Jeżeli będzie normalnie odpalac to trzeba zmienić dawki rozruchowe.

Normalnie odpala, dawki zmienia sie komputerowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.02.2019 o 12:58, Hezen napisał:

Na zimnym i rozgrzanym do sprawdzenia temperatury płynu chłodniczego, powietrza i paliwa. Rozgrzany silnik potrzebuje wyższych obrotów żeby odpalić może aku lub rozrusznik niedomaga?

Jak jest rozgrzany pali dobrze. Najgorzej jest po dluzszym postoju albo na zimnym jeżeli temperatura zewnetrzna jest powyżej 5 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak temperatury tych czujników do sprawdzenia.

Jak z sprawa stoi ze stanem aku i rozrusznika? 

Jak po dłuższym postoju jest problem z odpaleniem to może paliwko się cofa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłeś u tunera na ustawieniu dawek rozruchowych? Czy przestawiałeś nastawnik pompy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawki rozruchowe mowil mechanik ze ustawial i od tamtej pory nie mam problemow z rozruchem czy ciepły czy zimny☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...