Skocz do zawartości
IGNOROWANY

silniczki położenia klapki nawiewów - problem !!!


Raffaello_78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam u siebie sterownik do nawiewów i klimy i mam problem z silniczkiem polożenia ścianki oddzielającej komorę nawiewu na szybę przednią a nawiewu na środku konsoli

i teraz mam pytanie czy ma ktos może jakies doswiadczenie w tej sprawie?

czy ktos to wymienial? naprawiał? albo ma moze jakiś rysunek, schemat lub cokolwiek co pokazaloby mi gdzie szukac i ktorego tego silniczka???

nie moge sie polaczycze sterownikiem za pomoca OBD2 dlatego nawet nie wiem co jest nie tak a ETKA ma rysunek calej tej puszki ale bardzo słabo widac gdzie one (te silniczki) dokladnie sa

bylbym wdzieczny jakby ktos mi pomogl bo ida gorace dni i cieplo sie robi w aucie :)

dzieki

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie połączysz się za pomocą OBD2 bo to nie ten protokół transmisji.

Jak wszystko rozbierzesz to wyczyść przerwy między płytkami komutatora i wymyj w benzynce ekstrakcyjnej cały komutator. U mnie pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze rozumiem to problem dotyczy climatronic'a ? Polecam sprawdzenie błędów, jeśli coś wyjdzie to wtedy poprzez OBD2 można sprawdzić też VAGiem tylko w odpowiednim dziale (nie pamietam dokładnie jakim). Usunięcie usterki pomoże tylko czasowo. Nie bardzo rozumiem z opisu, o który silniczek chodzi, ale one wszystkie są bardzo podobne do tego:

http://www.a4-klub.fg.pl/forum/viewtopic.php?p=8719#8719

Pozdrawiam,

Traviz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

no wlasnie nie moze ustanowic polaczenia z climatronic :( wyskakuje jakis blad polaczenia

widze wszystko o silniku centralnym itd program mam oczywiscie crackowany ale pelna wersja i w seacie leonie przez OBD2 dziala bez zarzutow a to prawie to samo wszystko lacznie ze sterownikiem klimy ktory ma tylko inna obudowe

w kazdym razie chodzi wlasnie o te silniczki co na zdjeciu

wlasnie nie wiem ktory jest odpowiedzialny za klapke miedzy nawiewem na szybe a na srodku deski rozdzielczej ?!? i nie wiem w ktorym miejscu on jest zeby go wymontowac?

macie moze fotki od srodka auta jak to znalezc?

jeszcze nie patrzylem ale w b5 to chyba nie bedzie od strony silnika tylko gdzies w okolicach silniczka dmuchawy ale wlasnie tego jeszcze nie rozbieralem nigdy

wielkie dzieki

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raffaello_78, jutro rano zerknę u siebie bo mam wyjęty chwilowo schowek :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie miałem zacięty silniczek od klapy temperatury, a że brat z elektroniką i silniczkami za pan brat to naprawił.

(w aso chcieli całą konsole rozkręcać) Zdjął schowek i wszystko tam witać . Kazał wciskać przyciski i zobaczył który nie chodzi (zdaje się że są trzy silniczki). Wykręcił i rozkręcił jeden z nich, przeczyścił i nasmarował tryby i działa :) zblokowały się trybiki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, że tak późno, ale byłem trochę zabiegany i zawsze zapomniałem wziąść do auta aparatu ;) Nie widać za bardzo co i jak, ale obejrzyj zdjęcie w oryginalnych rozmiarach to może coś zobaczysz. Ten silniczek po prawej to od regulowania temperatury, a ten niebieski to nie pamiętam od czego był :lol:

fdf7d9a84a8c0528m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przeglądam wasze posty i zauważyłem że mam dokładnie ten sam problem co Rafaello

a mianowicie nie mam zimnego powietrza .Znajomy powiedział mi że to sprawa silniczka od otwierania klapki ( to ten niebieski po lewej stronie ) i rzeczywiscie nie sterował klapką wymontowałem go i okazało sie że nawiew jest na deskę rozdzielczą ale dalej nie mam nawiewu zimnego powietrza .Czyżby to sprawa tego silniczka po prawej stronie (odpowiedzialnego za temp. )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artex, jak wyjmiesz schowek i zaczniesz zmianiać temperaturę to powinien sterować dźwigienką bo może jest tak, że pracuje tylko do pewnego momentu tak jak u mnie było :) Zmieniaj temp co 1-2 stopnie i patrz jak się zachowuje :) Poza tym jeszcze raz napiszę: podstawą do naprawy czegokolwiek jest najpierw sprawdzenie błędów na kanale 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...