michall51 2 Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Witam, mam 3 błędy ( zdjęcie poniżej ) 1. 17069 ECM Power Relay COntrol Circuit - o co chodzi z tym błędem, gdzie szukać przyczyny, czy to coś poważnego? Szukałem i nic konkretnego nie znalazłem. Po usunięciu Vcds'em pojawia się znów. 2. 17947 to błąd od czujnika położenia pedału sprzęgła, jutro mam zamiar go wyjąć i zlutować tą blaszkę według poradnika z forum. 3. 16795 to coś z pompą powietrza wtórnego tak? Trzeba coś z tym robić czy mozna tak jeździć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michall51 2 Opublikowano 21 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Halo, halo Spotkał się ktoś z błędem 17069? Pozostałe ze zdjęcia zostały ogarnięte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kejsi 32 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Pierwszy błąd był od zawsze? Auto ma alarm? Nie bawles się w kodowanie w żadnym z modułów? W necie można wyczytać że to błąd przekaźnika jest i związane z alarmem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Może zacznij od najprostszego czyli od przekaźnika 17069 / P0685 - Obwód sterowania przekaźnika mocy ECM (J271): obwód otwarty Możliwe objawy Lampka kontrolna awarii (MIL) WŁ Silnik się nie uruchamia Możliwe przyczyny Problem z zasilaniem dla ECM Wadliwy przekaźnik ECM (J271) Możliwe rozwiązania Sprawdź napięcie zasilania do ECM Sprawdź okablowanie i bezpieczniki Wymień uszkodzony przekaźnik ECM (J271) Specjalne notatki Jeśli zostanie znaleziony w 2005 do 2007 r. 2,5L NAR (North American Region) (1K) Jetta, sprawdź przewód zasilania T121 / 62 (czerwony / czarny) do ECM. W przypadku braku zasilania lub spadku napięcia przewód może zostać uszkodzony w odległości od 6 "do 18" od samego złącza. To spowoduje brak komunikacji oprócz braku uruchomienia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michall51 2 Opublikowano 22 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 (edytowane) 16 godzin temu, Kejsi napisał: Pierwszy błąd był od zawsze? Auto ma alarm? Nie bawles się w kodowanie w żadnym z modułów? W necie można wyczytać że to błąd przekaźnika jest i związane z alarmem Pierwszy błąd był od kiedy kupiłem auto (początek stycznia) wtedy został podłączony komputer i wykasowany błąd, lecz po ponownym podłączeniu komputera znów jest owy błąd i za każdym razem gdy podepnie sie kompa, wcześniej nie wiem czy był ten błąd. Auto nie ma alarmu. Nie bawiłem sie w kodowanie. 15 godzin temu, sitar napisał: Może zacznij od najprostszego czyli od przekaźnika 17069 / P0685 - Obwód sterowania przekaźnika mocy ECM (J271): obwód otwarty Możliwe objawy Lampka kontrolna awarii (MIL) WŁ Silnik się nie uruchamia Możliwe przyczyny Problem z zasilaniem dla ECM Wadliwy przekaźnik ECM (J271) Możliwe rozwiązania Sprawdź napięcie zasilania do ECM Sprawdź okablowanie i bezpieczniki Wymień uszkodzony przekaźnik ECM (J271) Specjalne notatki Jeśli zostanie znaleziony w 2005 do 2007 r. 2,5L NAR (North American Region) (1K) Jetta, sprawdź przewód zasilania T121 / 62 (czerwony / czarny) do ECM. W przypadku braku zasilania lub spadku napięcia przewód może zostać uszkodzony w odległości od 6 "do 18" od samego złącza. To spowoduje brak komunikacji oprócz braku uruchomienia. Okej, więc zacznę od przekaźnika. Dzięki wszystkim za pomoc Edytowane 22 Lutego 2019 przez michall51 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się