Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Coś nie tak z mocą, czy ktoś mnie wkręca?


KonradA4troop

Rekomendowane odpowiedzi

W 3 ostanich samochodach (licząc obecne) nie sprawdzalem v-max, a najsłabszy miał 225KM. Więcej niż 200km/h nie potrzebuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja w każdym jaki miałem sprawdzałem, no i wiadomo, każdy chce więcej, a "kontrolka w głowie" się zaświeciła jak usłyszałem od innych że ich auta z tym samym silnikiem po 230 latają, a mój tylko 220, tak jak napisałem to w 1 poście, no ale będziemy sprawdzać po kolei wszystko co tutaj wymieniliście. Ja na początek obstawiam tą szczelność węży podciśnienia i EGR, jutro będziemy sprawdzać. :D Potem ew. sprzęgło i sondę, jak to wszystko będzie zrobione i się nie poprawi to przynajmniej będę wiedział że mnie lekko kantują, a jak się poprawi to nic tylko się cieszyć. :D Ważne że już są jakieś punkty zaczepienia gdzie ew. szukać. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale opory w zasysaniu mieszanki w kolektorze osad  powoduje spadek mocy i osłabia reakcję na gaz. To pewne.

Po za tym jedż na hamownię jak pisałem.

Vmaxa kręć na suchym przy idealnym ciśnieniu w oponach i max +15C, połowie zbiornika i bez lachona na siedzeniu pasażera. Potem oczywiście nie gaś silnika przez 5 minut. Oleje i filry nowe , paliwo sprawdzone . O warunkach drogowych nie wspomnę, bo ich musisz być pewien na 200%.To tylko skromny avancik ale ponad 200 to już szybko.

Przy 307km/h trafiliśmy wiewiórkę z kumplem jego pomodzonym RS6 / ponad 800KM/ nawet nie ruszył kierownicą jak wpadła na drogę a to temu że wtedy pokonywaliśmy 100m na sekundę -- pomyśl o tym .

 

Edytowane przez dekiel 13
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będziemy sprawdzać, jeśli coś się poprawi dam znać i co było ew. przyczyną, dokładnie, każdy nagar, osad itd. powoduje spadek mocy, ale jakoś tego nie brałem pod uwagę, teraz przynajmniej mam zajęcie na okres ferii. :D Oczywiście jeżdżę tak nim, żeby go nie zamulać, tzn. parę razy w ciągu dnia dostanie po garach, no i parę razy w ciągu nocy. :D Ale no przy tym przebiegu bardzo prawdopodobne że trochę syfu i tak tam siedzi, a skoro już jesteśmy przy nagarach, jeszcze jak bd. miał możliwość do DPF sprawdzę, może również mieć trochę syfu i powoduje kolejne opory. :D No nic, pozostaje po kolei sprawdzać a na koniec spróbujemy go sprawdzić na hamowni. :D

Edytowane przez KonradA4troop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, no i w miarę obczyściłem EGR (obczyściłem bo to nie było jakieś gruntowne czyszczenie), DPF wypalony na autostradzie, a jak się z kolegi A4 (ten sam silnik 143) mierzyłem moja została, niewiele, ale jednak. No i chciałbym ponowić ten temat, dzisiaj z kolegą postałem chwilę, no i obydwie stały obok siebie odpalone i chodzą identycznie, ale jednak i ten vmax i przyśpieszenie mam słabsze. Mierzyłem się ostatnio z kumpla 2.0 120 koni (sedan) to moja bardzo porównywalnie szła do niego. No i pytanie co jeszcze mogę sprawdzić? dwumas mamy obydwoje rozwalony, a nawet on bardziej a i tak moje nie daje rady, jakieś pomysły? Jednak chciałbym uzyskać maksimum sprawności, ponieważ mam w planach mapę. Silnik tak jak już pisałem, pracuje bez zarzutu i nie wydaje z siebie żadnych niepokojących oznak. Proszę o pomoc. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, głupi awx z przebiegiem 200 000 jechał 220kmh. Z przebiegiem 300 000. 210kmh.

Na prawdę uważam że szukasz dziury w całym. Jeździj jak jeździ. A jak na co dzień jeździsz ciągle po 200kmh to nic tylko życzyć szerokiej drogi i nie podróżować zwłaszcza z dziećmi w Twoich okolicach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i tak, ale mam zamiar zrobić 230 koni około w nim i przyda się trochę informacji od was co można sprawdzić/zrobić. Każda informacja może okazać się przydatna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na dobry początek to raczej to sprzęgło wymień 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To to wiem, na wakacje planuje wymiane kpl sprzęgło, dwumas itd. ale tak jak wcześniej napisałem, kolega miał bardziej zużyte a i tak mn. porobił. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio testowałem moją CAGA 143konie(nic mi nie wiadomo na temat chipa) i licznikowo było 238km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...