Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycieraczki nie wyłączają się


lukasz51237

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wycieraczki w moim Audi pracują cały czas, nie wyłączają się. Czasami od razu po włączeniu zapłonu takie coś sie dzieje, a czasami jak włączę zapłon to jest ok, aż do czasu włączenia spryskiwacza lub pociągnięcia manetki w dół. Czy może to być wina przekaźnika? odkręcałem osłonę pod kierownicą i jak wyjmowałem przekaźnik to przestawały pracować. Po prostu zatrzymywały się. Jest szansa, że po wymianie tego przekaźnika będzie wszystko ok? A4 B6 1.9tdi AVF 2003

Edytowane przez lukasz51237
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B6 niema przekaźnika odpowiadającego za wycieraczki tak jak to było w B5, silnikiem steruje moduł centralnej elektryki, według mnie problem leży w silniku ewentualnie manetce

Bez tytułu.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, bin85 napisał:

W B6 niema przekaźnika odpowiadającego za wycieraczki tak jak to było w B5, silnikiem steruje moduł centralnej elektryki, według mnie problem leży w silniku ewentualnie manetce

Bez tytułu.png

To co zrobić, żeby to działało jak należy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napisałem wyżej do sprawdzenia silnik wycieraczek a konkretnie moduł przy silniku lub manetka.

W pierwszej kolejności możesz podłączyć kompa i zobaczyć czy są jakieś błędy

Działanie manetki można sprawdzić też na kompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłącz przewody z silniczka wycieraczek , postaw pioniowo wycieraczki i zapodaj napięcie na krótko. Jak ruszy to wina manetki i odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki problem w moim avancie że wycieraczka pracowała non-stop,  wina leżała w zalanej elektronice silniczka wycieraczki. Według mnie jest to spowodowane zatykaniem dyszy spryskiwacza a gdy próbujesz pryskać tylną szybę ciśnienie jest na tyle duże że oring wewnątrz puszcza i zalewa elektronikę. Ja to naprawiłem poprzez  wyczyszczenie, uszczelnienie  i jeszcze wymieniłem tyrystor na płytce wewnątrz silniczka. Ale najszybciej  jest kupić nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...