Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów 1,8T


PiotrAugustyniak

Rekomendowane odpowiedzi

Tak przeładowuje, zacznij od n75 i wężyków od niego, wężyki sprawdz czy nie dziurawe, zatkane zagięte, jak są ok podmień n75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, PiotrAugustyniak napisał:

Wezyki wygladaja mi na dobre no i za wiele ich nie ma. Przy okazji poprzeczyszczalem rurki i wezyki bo byly strasznie brudne. Jak bede mial zaworek n75 to podmienie, a nie wiesz czy na podmianke nadal by sie zaworek z 1.9TDI AVF?

nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ocelot103 napisał:

Czy przypadkiem tutaj wszystko gra 

Rozrząd przestawiony o ząbek :D

Wartość w 93 w phase position powinna być jak najbliżej zera, a dopuszczone max wartości to -3 i +6 (niektóre źródła dopuszczają jeszcze -6 do +6).

Jeśli na pasku jest ok to do sprawdzenia rozrząd na łańcuszku z tyłu głowicy.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie można teraz jednoznacznie określić. Ustaw rozrząd paskowy na znaki i jeśli na nim wszystko pokryje się ze znakami fabrycznymi to najprawdopodobniej przestawiony jest wałek ssący. Jest jeszcze jedna możliwa opcja - rozciągnięty łańcuch i niedomagający napinacz ale to już takie gdybanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łancuch napinacz na wałkach jest nowy fai , przód też jest nowy , pozostaje kwestia jak to ustawić w tej konfiguracji silnik działa lecz jest jakiś taki dziwny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz źle złożony rozrząd. Jest dziwny? Pewnie przymulony. Była kiedyś cała dyskusja o tym na forum i wartości powyżej 9 są już odczuwalne na pracy/osiągach silnika. Błąd zacznie wywalać przy wartościach powyżej 15. Obstawiam przestawiony wałek. Są jasne instrukcje jak ustawiać ten rozrząd więc to nie problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ocelot103 napisał:

łancuch napinacz na wałkach jest nowy fai , przód też jest nowy , pozostaje kwestia jak to ustawić w tej konfiguracji silnik działa lecz jest jakiś taki dziwny 

Zdejmij pokrywę głowicy i ustaw wał na znak na kole pasowym i pokrywie. Od razu będzie widać co się dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takiej konfiguracji brak kompresji na dwóch środkowych cylindrach , motor pracuje lecz jest dziwny 
przed wymianą łańcucha było super , wymiana była podyktowana urwanym slizgiem dolnym 

 

wałki.jpg

wałki dwa.jpg

Edytowane przez ocelot103
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, ocelot103 napisał:

w takiej konfiguracji brak kompresji na dwóch środkowych cylindrach , motor pracuje lecz jest dziwny 
przed wymianą łańcucha było super , wymiana była podyktowana urwanym slizgiem dolnym 

 

wałki.jpg

wałki dwa.jpg

Wał jest na "0" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że wał jest na 0 znak w znak 
 

Edytowane przez ocelot103
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany 

Zastanawiam się dlaczego nikt nie wspomina o kluczowym myku jaki trzeba wykonać ustawiając ten jakrze pokraczny silnik  raczej rozrząd 

Edytowane przez ocelot103
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jezeli chodzi o moj problem bo po to zalozylem temat to problem rozwiazany wymienilem zawor N75 oraz zawor upustowy (obejsciowy) DV i przeladowywanie turbiny zniknelo jest wszystko dobrze ale wymiana ktorego zaworu pomogla ciezko okreslic poniewaz wymienilem oba jednoczesnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...