Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Przepala płyn chłodniczy, dym z silnika


matistal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, panowie zmagam się z problemem przepalanego płynu chłodniczego. Dziś dodatkowo rano z silnika od strony turbo zaczęło dymić co widać na załączonym filmiku. 

Auto wraca lawetą do PL/

Pytanie, czy silnik jest jeszcze do odratowania , czy lepiej rozglądać się za innym. Koszt na dzień dzisiejszy silnika BFB 120kW na allegro to granice 2500 zł. 

Orientuje się ktoś jakie są granice kosztów montażu ? 

Jakieś sugestie co to może być ? 

Filmik do YouTube: 

https://www.youtube.com/watch?v=9e3SKbrcUyc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, matistal napisał:

Witam, panowie zmagam się z problemem przepalanego płynu chłodniczego. Dziś dodatkowo rano z silnika od strony turbo zaczęło dymić co widać na załączonym filmiku. 

Auto wraca lawetą do PL/

Pytanie, czy silnik jest jeszcze do odratowania , czy lepiej rozglądać się za innym. Koszt na dzień dzisiejszy silnika BFB 120kW na allegro to granice 2500 zł. 

Orientuje się ktoś jakie są granice kosztów montażu ? 

Jakieś sugestie co to może być ? 

Filmik do YouTube: 

https://www.youtube.com/watch?v=9e3SKbrcUyc

 

A płynu dużo ci ubywa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstaw do mechanika który ma głowę na karku i nie szukaj na forum odpowiedzi co zrobić tylko zostaw to mechanikowi. 

Koszty zakładając że głowica jakimś cudem zamknie się w planowaniu i poprawię kilku gniazd plus uszczelki i robocizma to tysiak minimum 

Edytowane przez Kejsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Kejsi napisał:

Wstaw do mechanika który ma głowę na karku i nie szukaj na forum odpowiedzi co zrobić tylko zostaw to mechanikowi. 

Koszty zakładając że głowica jakimś cudem zamknie się w planowaniu i poprawię kilku gniazd plus uszczelki i robocizma to tysiak minimum 

Dobra rada ? Panie mechaniku, być może turbo puszcza mi płyn ale weź Pan zrób głowicę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz do świec jak wyglądają i się dowiesz czy to wina głowicy czy turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, cysiek18 napisał:

Dobra rada ? Panie mechaniku, być może turbo puszcza mi płyn ale weź Pan zrób głowicę :)

A przepraszam szklanej kuli nie przetarłem i nie widzę dokładnie co pokazuje xD

A to że dymi turbina to od razu zakładasz że to ona wina, rada była taka żeby wstawił do mechanika i nie rozkminiał co jest grane, być może krasnale w nocy pija mu plyn i szczaja na tloki i dlatego kopci? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, cysiek18 napisał:

A płynu dużo ci ubywa ?

Ok 1l co 200-250km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może warto sprawdzić tym testerem na obecność CO2 w płynie? Kilkadziesiąt zł.

https://allegro.pl/oferta/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-nowosc-7294138882

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...