Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie przyjmuje mocy bfb


Tomek

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Patryk94 napisał:

Skocz na program do drogiego dobrego tunera, zobacz co on powie, powiec jaki problem, niech on zrobi program na +-250 i schamujcie auto, będzie wiadomo w tedy więcej, i co dwie glowy to nie jedna, jak dwóch będzie w kropce to stawiam na głowicę.   

 

1 godzinę temu, marcin4x4 napisał:

bo mam do tego prawo i niektórych trzeba wyprostować. Skoro wykonuję daną prace i biorę za to kasę to raczej muszę być obcykany a nie liczyć na szczęście. Szukasz pomocy na forum czyli u anonimowych ludzi którzy mają mniej doświetlania i mniej wiedzy, w każdym razie teoretycznie... biorąc to na logikę...

w precyzji i komforcie analizy różnica jest bardzo duża

Jak masz możliwość to możesz podesłać wsad do analizy.

Wsadu nie mam ale może załatwię. Kasy nie zapłaciłem za program chociaż i tak poprawił to co miałem zrobione wcześniej przez BRK. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Patryk94 napisał:

Skocz na program do drogiego dobrego tunera, zobacz co on powie, powiec jaki problem, niech on zrobi program na +-250 i schamujcie auto, będzie wiadomo w tedy więcej, i co dwie glowy to nie jedna, jak dwóch będzie w kropce to stawiam na głowicę.   

Tylko że w Wlkp nie ma zabardzo nic dobrego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś widziałem podobny problem w audi s3 chyba głowica zamiast bam była agu i tez był problem z mocą jak u Ciebie, pomogła zmiana na wąski kanał może to u Ciebie jest problemem.Identyczny problem jak w linku który wrzuciłeś wyżej

Edytowane przez david777
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko kupić głowice w rozsądnych pieniądzach jest problem, lepiej cały silnik kupić. Tak myślę że może kolektor założyć od AEB. Tylko, że gniazda pod wtryski są mniejsze 

IMG_20190227_103455.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałeś ze masz pod dostatkiem tlenu tylko silnik go nie chce zjeść, a teraz chcesz dać mu jeszcze dokładkę? Nie tędy droga. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Na razie pomysłów brak więc wymieniłem wałki na oryginalne od BFB. Coś się zmieniło ?

http://vaglogi.pl/log-002_033_qJAQy.html

http://vaglogi.pl/log-118_115_1cckhS.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_n0y54.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przeplywka jaka tu siedzi? Ori? Mozesz sprobowac podmienic na inna bo dla mnie dziwne rzeczy dzieja sie z przeplywem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę to teraz spadło doładowanie w porównaniu do poprzednich logów, ale load wzrósł, więc niby powinno byc lepiej, no i mocniej cofa zapłony, paliwo teraz 95? ogólnie jakieś zmiany w jeździe?

Edytowane przez Łukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, bartez90 napisał:

A przeplywka jaka tu siedzi? Ori? Mozesz sprobowac podmienic na inna bo dla mnie dziwne rzeczy dzieja sie z przeplywem.

http://vaglogi.pl/log-002_033_e7iAoEF.html

Tu mam logi na innej przepływce 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Łukasz13 napisał:

Z tego co widzę to teraz spadło doładowanie w porównaniu do poprzednich logów, ale load wzrósł, więc niby powinno byc lepiej, no i mocniej cofa zapłony, paliwo teraz 95? ogólnie jakieś zmiany w jeździe?

Tak paliwo 95 .Jak dla mnie gorzej jedzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Tomek napisał:

http://vaglogi.pl/log-002_033_e7iAoEF.html

Tu mam logi na innej przepływce 

No i masz problem przeplywka na której stroiles zawyza przepływ i na tym logu masz moc jak wskazuje hamowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, na tej przeplywce jest ok. Na tej drugiej przeplywce ilosc g/s spada powyzej 5k rpm. Nie powinno tak byc.

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, bartez90 napisał:

Dokladnie, na tej przeplywce jest ok. Na tej drugiej przeplywce ilosc g/s spada powyzej 5k rpm. Nie powinno tak byc.

To wina przepływomierza? Że nie ma tej mocy. Kupować nowy? Są dostępne same wkłady czy trzeba kupić cały 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz jeszcze raz logi na tej innej (lepszej ) przepływce . Co sądzicie ,może kupić nową 340 zł to nie majątek .Co z tymi wałkami od ADRa zakładac je z powrotem .Kogo polecicie z hamownią do ogarnięcia tego auta 

 

http://vaglogi.pl/log-002_033_xyW2bY.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_g5Tc3.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_k4POXiN.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tych logach ogolnie nie jest zle. Przeplyw moglby byc wiekszy, bo po przeplywie jest tak ok. 200km, a doladowanie spore. Ewentualnie ten typ tak ma, bo u mnie tez przeplywka troche zaniza, a moc na hamowni jest. Dla mnie nie jest zle. Pasowaloby do kogos ogarnietego podjechac na finalne strojenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, bartez90 napisał:

Po tych logach ogolnie nie jest zle. Przeplyw moglby byc wiekszy, bo po przeplywie jest tak ok. 200km, a doladowanie spore. Ewentualnie ten typ tak ma, bo u mnie tez przeplywka troche zaniza, a moc na hamowni jest. Dla mnie nie jest zle. Pasowaloby do kogos ogarnietego podjechac na finalne strojenie.

Kogoś polecisz ?Może być na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem po wizicie u kolejnego tunera i dalej nie ma mocy. Teraz zostaje wymiana silnika lub remont. Pytanie slupek od S3 Bam podejdzie do A4 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź Ty jeszcze map sensora wymień bo takie ciśnienie przy tym przepływie to nie ma możliwości, przepływ podobnie jak u mnie i ciśnienie średnio 200mbar niższe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Kejsi napisał:

Weź Ty jeszcze map sensora wymień bo takie ciśnienie przy tym przepływie to nie ma możliwości, przepływ podobnie jak u mnie i ciśnienie średnio 200mbar niższe

Podzespoły są sprawdne ,prawdopodobnie głowica po rozgrzaniu puszcza zaworami mam sprawdzić  kompresję jeszce na rozgrzanym silniku .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...