Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów,brak mocy,chyba?


motoryniarz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,jestem od niedawna posiadaczem jak,że zacnego silnika 1.8T w a4 b6 quattro o rzekomej mocy 170km ale według mnie ma w tej chwili max ze 100km,proszę bardziej doświadczonych ode mnie o przejrzenie logów i o jakąś podpowiedz,pozdrawiam Rafał http://vaglogi.pl/log-003_020_118_Q61807y.html http://vaglogi.pl/log-002_031_115_46T9AH.html http://vaglogi.pl/log-002_031_033_2Akftrq.html http://vaglogi.pl/log-032_9cS7z84.html

Edytowane przez motoryniarz
Nie dodalem modelu auta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leci bardzo na ubogo, sprawdz dolot pod katem szczelnosci.

Do tego spore stukowe. Swiece dawno wymieniane? Jakie zalozone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolot szczelny, zawór DV wymieniałem,do świec zaglądałem jakieś 300 km temu,przy okazji wymiany rozrzadu,wyglądały ok są założone  NGK,czyli sprawdzic ciśnienie paliwa? A jak przepływomierz? Zastanawia mnie jeszcze czy coś nie było dłubane w sofcie bo seryjnie powinno być chyba 0.6 bara doładowania?mogę wymienić świece,zrobić logi,jak to nic nie zmieni to pozamieniane miejscami cewki i jeszcze raz logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program seria, sprawdz ciśnienie paliwa i szczelność dolotu, można by było też wyciągnać kata i sprawdzić drożność, turbo nie robi się szybko czerwone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kata na 80% już nie ma,została tylko wydmuszka i jest dołożony dystans pod drugą sonde,uszczelke  pod kolektorem ssącym wymieniłem,przewody gumowe i intercooler sprawdzałem i myłem benzyną ekstrakcyjną,układ sai wyrzucony,odma wykastrowana,A czy turbo robi się czerwone jeszcze nie wiem sprawdzę jutro przy okazji ciśnienia paliwa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ma kata czy się domyślasz tylko? Dolot najlepiej sprawdzić kompresorem dla pewności, tak samo z ciśnieniem paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam,jutro sprawdzę dla pewnosci,sprawdzę kompresorem,chyba najlepiej zatkać przed przepustnicą i pompować zaraz za przepływką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok,dziękuję za zainteresowanie,profilaktycznie zmienię jeszcze filtr paliwa,tylko mam dylemat ponieważ słyszałem kilka opinii,że tylko oryginał z aso daje rade,myślałem o jakimś mann'a lub hengst bo mam pod ręką w hurtowni 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę jeszcze wtryski wrzucić do myjki ultradźwiękowej i przelać je czymś pod ciśnieniem tylko nie do końca wiem czym i czy to ma sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to zbyt wielkiego sensu, najpierw sprawdz podstawowe rzeczy przed wymiana czegokolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update,miałem wieczór pełen wrażeń.przy badaniu szczelności oprócz tego,że był mały wyciek przy zaworze dv,na oringach pod wtryskami i na przewodzie do serwa w którym to znalazłem około 0.5 litra wody...później zabrałem się za świece,tu nie było niespodzianek,przy okazji zmierzyłem kompresję na każdym około 12bar niestety mierzone na zimnym silniku...punktem kulminacyjnym jak się później okazało był katalizator,na początku niechętnie odkręcilem sondę przed no i zdziwko,że jednak jest i do tego metalowy,zrobiłem z nim porządek,niestety nie starczyło już sił na sprawdzenie ciśnienia paliwa i logów,reszte postaram się ogarnąć w tygodniu i zdać relacje,co do odczuć z jazdy to wydaje mi się,że jest poprawa,aha muszla turbiny popękana..20190225_204357.jpg20190225_173126.jpg20190225_201743.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszla jeszcze taka zla nie jest, widzialem gorsze, te pekniecia standardowe, aczkolwiek sa. Troche jeszcze pojezdzi.

Zmierz cisnienie paliwa i bedzie cos wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierzyłem ciśnienia paliwa,na wolnych obrotach 4.6,przy przegazówce 3.9 A pod pełnym obciążeniem spada do 3 bar,Filtr wygląda na w miarę swierzy z mahle,rozumiem,że przyszedł czas na pompę...w sumie 270 tyś nalatła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ta pompa będzie pasowała,i czy warto ją założyć? walbro gss341 bo szczerze mówiąc wole dać te 350zl za sam wkład zamiast 700zl za wkład z obudową vdo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz np fajne zrodlo:

Z tego co sie orientuje montaz walbro w kosztu z quattro to nie jest taka prosta sprawa. W osce nie ma problemu, w zasadzie jest p&p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten koszyk w zbiorniku z Quattro jest uszczelniony oringami i podcisnieniowo pobiera paliwo z drugiej komory? w weekend rozbiore i pomyśle co dalej,chyba,że znajdę coś ciekawego w dobrej cenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1480 brutto komplet z aso,580 brutto vdo komplet z intercars,da się gdzieś taniej to vdo dostać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,wymieniłem pompę na nową VDO i filtr paliwa na oryginał z aso,ciśnienie trzyma 3.5bar... ale równo,z niewielkimi wachaniami,mam wrażenie,że jedzie gorzej...zrobiłem logi,przeładowuje jeszcze bardziej,a log z korekt chyba był z błędem bo są na zero wrzucam do oceny(nałożyły się jeden na drugi i trzeba zjechać na dół)

http://www.vaglogi.pl/log-003_020_118_6N1cO.html

http://www.vaglogi.pl/log-002_031_115_12B7x7.html

http://www.vaglogi.pl/log-002_031_033_x6njb.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...