Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 cabrio Ori 1BE Amorki - wymiana na...?


DeeJay_Kill

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Na forum jestem długo, brak czasu ostatnio doskwiera mi coraz mocniej, ale żeby nie tracić czasu, chciałbym rozważyć kilka opcji. A4 cabrio z ori 1BE - na przeglądzie wychodzi, że koło 60-70% sprawności mają amorki, oczywiście żaden nie jest wylany, odboje i osłony ok, a czuję, że nie tak ma być - po prostu w mojej opinii są zuzyte. Tu się rodzi pytanie - Amorki 1BE zamiennik Sachs/TRW - komplet wychodzi ok. 800zł na auto, dodajmy odboje  - powiedzmy 900. Używane 1BE - 200-400zł, natomiast wiadomo... nie zweryfikujemy stanu. Myślę też o Bilstein'ie B6, ale nie wiem, jakie to koszta. Spotkałem się też tu z opiniami, że po włożeniu amorków od 1BA (zwykłe) do tych sprężyn, będzie bardziej komfortowo, na czym, nie ukrywam - mi zależy. Krótko i na temat - co polecacie i w jakich pieniądzach? :) Z góry dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, niech będzie dla potomnych - Wsadzone używki 1BE, co ciekawe, końcówka numeru 031 BG oraz G (tylne). Różnica na razie niewielka, śmignę w trasę, to zobaczymy. Zawiecha bez luzów, jest dość twardo wg mnie. Myślę, że wahacze już nie trzymają tak dobrze i dlatego auto jest dość twarde. Amortyzatory raczej robią swoją robotę. Temat do zamknięcia, nic się innego nie urodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...