Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka RS6 C5 - kilka pytań


mefjiu

Rekomendowane odpowiedzi

Mam okazję ściągnąć sobie z Anglii RS6 C5 w przyzwoitym stanie za "dobrą kasę", w związku z tym mam kilka pytań... 

1. Czy przekładka od zwykłej A6 C5 podejdzie? 

Wiem, że RS jest szerszy od A6, stąd pytanie jakie części z RS trzeba będzie nabyć (prócz lamp), a jakie podejdą z A6?

2. Czy w RS trzeba spawać ścianę grodziową? Wiem, że w A6 tego robić nie trzeba.

3. Ma ktoś warsztat, który mógłby polecić do przekładki takiego auta i który wystawi na usługę fakturę? Chętnie dowiem się też, jaki wyjdzie koszt robocizny.

Będę wdzięczny za każdą pomocną informację. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magiel może być inny, przewody wodne od nagrzewnicy i dekor w deskę.

Na 99% trzeba spawać.

Będzie problem z warsztatem, wywalili się już fachowcy na takie stare "trupy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lataj angolem. Magiel, deska, wiązka cała w środku, a z tym to rzeźba ostra bo nie kupisz drugiej identycznej, drzwi do przezbrojenia, zamki drzwi, dekor w deskę tak jak wyżej, pedały, cała nagrzewnica z tym plastikiem/kanałami. Lampy można ogarnać. Są ludzie co zmienią Ci same środki na europe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Makale napisał:

Lataj angolem. Magiel, deska, wiązka cała w środku, a z tym to rzeźba ostra bo nie kupisz drugiej identycznej, drzwi do przezbrojenia, zamki drzwi, dekor w deskę tak jak wyżej, pedały, cała nagrzewnica z tym plastikiem/kanałami. Lampy można ogarnać. Są ludzie co zmienią Ci same środki na europe.

A wiesz może czy grodź trzeba spawać? Angolem jeździłem, ale jednak nie jest tak komfortowo jakbym chciał ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, mefjiu napisał:

A wiesz może czy grodź trzeba spawać? Angolem jeździłem, ale jednak nie jest tak komfortowo jakbym chciał ;) 

Nie słuchaj tego gościa nie wie co pisze, w c5 masz ścianę do spawania 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy napisałem coś co nie jest zgodne z prawdą? Dopisałem do postu wyżej liczbę rzeczy przy wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Makale napisał:

A czy napisałem coś co nie jest zgodne z prawdą? Dopisałem do postu wyżej liczbę rzeczy przy wymianie.

No trochę tak, przerobiłem trochę tego kiedys. Zwykle c5 to ogólnie banał. Wiązka jakieś 4-5 h roboty. Zamki zostają, silniczki szyb zostają, wiązki drzwi zamienia się miejscami z prawych drzwi do lewych i odwrotnie. Mógł bym o tej przekładce tutaj godzinami pisać. W sumie to ludzie się boja przekladek a problem polega tylko na tym kto ją robi i jak. Widziałem osobiście z tego forum samochody na żywo, samochody które były w kalendarzu klubowym na zdjęciach igły perełki,a jak się maskę otworzy to elektrownia pod deska to samo a na budzie pekajacy beton,takie właśnie samochody są dużo gorsze niż każdy dobrze przerobiony angol. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież zamek pasażera i kierowcy w C5 są inne. Właśnie mam taką na placu do rozbiórki i zamek lewy kierowcy i prawy pasażera się różnią nawet ilością pinów przy zamku zresztą tak samo jak w B6. U siebie przekładałem drzwi lewy przód z angola do swojej to wszystko inne. Począwszy od klamki, przez zamek po całą wiązkę. Może ja miałem jakąś "lepszą" wersję. Żart oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...