Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wtryski Siemensa 2.0 brd 170 km


rafal12331

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mianowicie mam pytanko , bo mam do wymiany 3 wtryski i mechanik powiedział ze ma znajomego gdzieś w holandi ktory sprzedaje używki z gwarancją ( a to są te których nie da się zregenerować) czy ma to sens bo wiadomo uzywki a nowki inna sprawa i koszt ale czy takie uzywki nie padną znow po pol roku albo krócej  czy ma to sens panowie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rafal12331 napisał:

Witam mianowicie mam pytanko , bo mam do wymiany 3 wtryski i mechanik powiedział ze ma znajomego gdzieś w holandi ktory sprzedaje używki z gwarancją ( a to są te których nie da się zregenerować) czy ma to sens bo wiadomo uzywki a nowki inna sprawa i koszt ale czy takie uzywki nie padną znow po pol roku albo krócej  czy ma to sens panowie ?

A jak Ci zdiagnozował te wtryski ,że są do wymiany ?

Jakie są objawy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem problem z dpf i gośc ktory zajmuje się doszedł fo tego ze 2 wtryski zalewają i to jest problem przez ktory wyskakuje mi dpf , wtryski poszły na maszynę i wyszlo ze 3 leją , wiec nowe wiadomo 1400 za szt a takie uzywki znajomy tego ma za 120 € używane  takie ktore wymontowuje się z powypadkowe aut z gwarancją, i oczywiscie sprawdzone jakie dawki dają czy leją itd 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabieraj to auto do jakiegoś mechanika co się na tym zna, bo puszczą Cię z torbami :decayed:

W tych pompkach problemem są stosy piezoelektryczne uruchamiające proces wtrysku , ale usterka taka powoduje unieruchomienie silnika i na pewno nie jest powodem " lania" pompki ...

Problemem najprawdopodobniej jest uszczelnienie pompek w głowicy , a w tym konkretnie silniku to chodzi o  pewność ich mocowania , bo dolne uszczelnienie realizowane jest na stożkowej powierzchni oporowej , bez dodatkowych uszczelniaczy... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko tp chyba trzeba wymienic nie ? Skoro na maszynie sprawdzone ze zalewają , ktos ma jakiś pomysl zeby zrobić to nie za majatek a dobrze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodów problemów z DPF-em może być dziesiątki, a to że są spowodowane lejącymi pompkami akurat jest najmniej prawdopodobne . :decayed:

Jak po tylu latach eksploatacji wyślesz dowolne pompki do firmy która zajmuje się ich regeneracją to będzie prawie pewne że otrzymasz odpowiedź :

pompki nie trzymają fabrycznych parametrów i nadają się do regeneracji :tongue:

Tylko że w większości przypadków  to " nie trzymanie parametrów "  wcale nie dyskwalifikuje ich do dalszej eksploatacji :whistling:

Posprawdzał bym najpierw dokładnie wszystko inne , jak nie znajdziesz przyczyny to dopiero bym pompki wymieniał .

Jakie błędy były w sterowniku silnika jak mechanik wziął się za robotę ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Frysztak regeneracja Siemens wymyja zobacza ew przez powertdi.pl proboj sie kontaktować to morze gość cie umówić z nadarzynem do regeneracji bo Nadarzyn jak słyszy Siemens to mówi dziękuję a przy okazji pogadaj z gosciem o miodach ze bys jakieś zrobił to moze by cie umowil 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...