Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B5 AFN 96' interpretacja logów


SkOs

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie objaw - auto nie ma mocy ale uwaga nie łapie "turbo dziury" :)

Błędy przed logowaniem:

00527 -  Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
        30-10 -  Open or Short to Plus - Intermittent

Błędy po logowaniu:

00527 -  Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
        30-10 -  Open or Short to Plus - Intermittent
00575 -  Intake Manifold Pressure
        17-00 -  Control Difference

 

Logi:

-Statyczne

Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_f0sH1.html (Statyczny)

Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_D53jxr6.html (Statyczny)

Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_9TYmB4S.html (Statyczny)

Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_o2q7f3y.html (Statyczny)

Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_4dbl5SE.html (Statyczny)

Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_FHR2CIT.html (Statyczny)

-BS

Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_795gJO4.html (Basic )

Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_SVYBBb.html (Basic)

Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_sK42j76.html (Basic)

 

-Dynamiczne

Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_QKA5ABL.html (Dynamiczny)

Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_CmOQ28.html (Dynamiczny)

Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_06Pw22.html (Dynamiczny)

Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_k7SCl.html (Dynamiczny)

Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_r5MDckM.html (Dynamiczny)

Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_x0yA81.html (Dynamiczny)

 

Samochód w posiadaniu teścia. Był jeszcze błąd przepływomierza (urwany kabelek od czujnika) ale udało mi się to ogarnąć a co do mocy nie znam się na logach więc proszę o pomoc :)

Jak brakuje jakiegoś loga bądź któryś powtórzyć to jeszcze jutro będę miał samochód.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To starszy AFN, więc sprawdź przede wszystkim podłączenie wężyka ciśnieniowego do ecu. Twój map sensor odczytuje ciśnienie atmosferyczne, a nie ciśnienie z turbosprężarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi on jakoś wchodzi do ECU od przodu czy tyłu ? Jakieś zdjęcie może podgladowe?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojego zdjęcia nie mam, bo mam nowszego AFNa, który ma map sensor na rurze pomiędzy intercoolerem, a kolektorem dolotowym. Może poszukam zdjęcia jak będę miał czas. Zacznik od dolotu, znajdziesz wężyk, który idzie w kierunku ecu. Musisz sprawdzić czy jest szczelny na całej długości.

Edytowane przez Undisclosed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G72 to czujnik temperatury dolotu masz przerwe w obwodzie ale to nie jest powód braku mocy, zsuń gumkę z wtyczki obstawiam że tam będzie urwany przewód. Czujnik znajduję się na plastikowej rurzę wychodzącej od kolektora. Pozatym jak kolega wyżej wspomniał MAP sensor widzi ciśnienie atmosferyczne, sprawdź wężyk wychodzący obok czujnika G92 aż do samego kompa, będziesz widział go jak wyciągniesz jest obok wtyczki z tył ecu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...