Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b5 wymiana licznika


siwy265

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie Ratujcie.

Padl licznik w a4 b5 99r 1.9 afn. Kompletnie nic nie widac na fisie. Zadna ze wskazowek nie dziala prawidlowo. Licznik na 3 wtyczkach zielona, niebieska, szara z pelnym fisem, wskaznikami ladowania i temp oleju. Nie ma ktos na odsprzedanie takiego licznika ze zdjetym immo w rozsadnych pieniadzach? 

Lub moglby ktos lopatologicznie wytlumaczyc jak podmienic licznik i uniknac cyrku z immo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Afn nie miał zegarów z szarą wtyczką więc masz Avg.

Immo nie wyłącza się w liczniku tylko w ECU. Jak masz kkl to vagiem bez problemu zaadaptujesz immo.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_II_Key_Matching_(Cluster)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Fazii za odpowiedz. 

Faktycznie masz chyba racje moze byc avg. Czyli wszystko z 3 wtyczkami podejdzie bo przegladalem aukcje i jest kilka licznikow ale pozycja tej wtyczki szarej jest u mnie w poziomie a w wiekszosci jest w pionie. 

A czy z a6 jest mozliwos zakodowac licznik zeby dzialal poprawnie bez grzebania przy plywaku? 

Zwyklym kablem za grosze to ogarne? Czy musi byc na hex?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup viaken kkl

Licznik są vdo (czarny tył obudowy) i wadliwy jaeger (bialy tył obudowy). 

Przy a6 trzeba wsad przerobić lub pływak zmienić i w dodatku lampka podsufitki będzie mrugać przy otwartych drzwiach.

W razie czego mam zegary od anglika. Mogę przerobić na Europę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz licznik a4 z fisem ,cyfrowym zegarkiem do angola ktory dziala i moglbys go przerobic na europe tak zeby nie oszukiwalo to daj znac Fazi ile by mnie to kosztowalo.

Wylaczenie lub kodowanie immo mysle ze ogarne.

Rozebralem stary licznik i tam masakra w srodku jakby bomba wybuchla. Polamane zaczepy silniczkow. Brzeczy jakis kondensator jak sciemniam podswietlenie. Dobrze ze immo jeszcze czyta i mozna zapalic samochod. Laczylem sie zwyklym kablem to bledow sporo. Czujnik paliwa zwarcie do masy, za niskie napiecie zacisk 30 i cos tam jeszcze. Najgorsze ze fisa nie widac a wskazowka od paliwa lezy na maksa i nie wiadomo kiedy paliwo lac.

Licznik mam jak w zalaczniku.

Fazi a od czego jest ta czarna wtyczka chyba 4 pinowa bo tam nie mam nic podlaczone.image.webpimage.webp

audi_a4_b5_ringi_ramki_na_zegary_fis_01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbys do zabiegu potrzebowal cos ze starego mojego licznika to moglbym z niego wyjac i wyslac bo mam gi tylko dla immo podpiete wiec teoretycznie tylko plyte potrzebuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam vdo. Twój to jaeger i żadna część z niego nie pasuje do vdo.

1 godzinę temu, siwy265 napisał:

Fazi a od czego jest ta czarna wtyczka chyba 4 pinowa bo tam nie mam nic podlaczone.

Do podpięcia modułu DFC77

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pomysl Fazi ile za licznik po przerobieniu. Przod masz tak jak u mnie ladowanie temp oleju i pelny fis? Bedzie wszystko banglac? Wskazania obrotow i predkosc na tarczach bedzie dobrze pokazywal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...