Koll 0 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Witam kolegów Jestem nowy ogólnie na forach tak że proszę o wyrozumiałość ? Piszę tu( choć nie wiem czy dobrze) bo miałem problem z doładowaniem w moim silniku 1.8t AEB. Auto było słabe więc założyłem mu turbo boosta gdyż nie ma czujnika doładowania map sensora. Pokazywało mi doładowanie rzędu 0,2bar czytałem na forach że powinno być do 0,6bar. W celu sprawdzenia turbiny odłączyłem wężyk podciśnienia od westegeyt turbina szybko przeładowywała. Podłączyłem więc wężykiem wyjście od turbiny bezpośrednio do westegeyt, boost pokazywał dalej doładowanie rzędu 0.2bar. więc uznałem że jest źle wyregulowana sztanga (dodam że wyskakiwał też błąd o zbyt bogatej mieszance). Więc postanowiłem ją wyregulować za pomocą wakum pompce. na początku poniosła mnie fantazja i ustawiłem 0.7bar lecz w nocy zauważyłem że turbo zrobiło się czerwone z temperatury. Więc ustawiłem na ciśnienie 0,55bar teoretycznie powinno być oki. Ałto dobrze chodzi ale nie miałem jeszcze przyjemność sprawdzenia turbiny w nocy czy jest czerwona. w tym celu zrobiłem logi dynamiczne grupy 02,07,09. I tu jest moja prośba żeby ktoś mógł rzucić fachowym okiem na te logi i powiedzieć czy tak może zostać i czy jest oki ? Aha wiem że logi powinny być robione do 6tys ale robiłem je sam dlatego troszkę nie udolnie i wolałem nie ryzykować z turbiną. LOG-01test 2 tur-002-007-009.csv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Logi wrzuca się na vaglogi lub malonetuning. Tu potrzebny jest log 002+007 i 003+025 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koll 0 Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Dzięki za informację ,jak tylko zrobię te logi to je wrzucę tylko trochę ciężko z czasem pewnie w weekend zrobię ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koll 0 Opublikowano 25 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Zrobiłem logi o których mówił "zwonko" i byłbym bardzo wdzięczny gdyby je ktoś przeanalizował :D http://vaglogi.pl/log-003_025_E82h30q.html http://vaglogi.pl/log-002_007_EeO9Q1v.html Przepraszam że tak długo zwlekałem z logami ale ciężko ostatnio u mnie z czasem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Wg mnie przepłwyka kłamie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koll 0 Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 (edytowane) Ale jak auto dobrze ciągnie i nic mu się nie dzieje poza tą czerwona turbina, to wymieniać czy lepiej się wstrzymać? Przeplywke wymieniałem z pół roku temu oryginalna Boscha ale z innego auta Edytowane 26 Marca 2019 przez Koll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 28 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 Odepnij przepłwykę zobacz czy efekt będzie ten sam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 Napisz jakie masz teraz doładowanie na zegarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koll 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Cześć koledzy teraz mam doładowanie 0.55 do 0.6 nie dobija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koll 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 (edytowane) Zwonko ale jak odezwę przepustnice to mam patrzeć czy turbo robi się czerwone? Bo tak jak wcześniej wspomniałem to nie ma żadnego szarpania podczas jazdy? Czy może sprawdzić różnice w mocy? chodzi mi o to na co mam zwrócić uwagę? Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez Koll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Kolega wyżej napisał żebyś podał ciśnienie, to najlepsze sprawdzenie. A ja nic o przepustnicy nie mówiłem. Tylko o przepływomierzu. I wyraźnie napisałem W dniu 28.03.2019 o 10:14, zwonko napisał: czy efekt będzie ten sam... a efektem było czerwone turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koll 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) Napisałem wyżej, doładowanie ma 0.55 bara, a tam przepraszam za pomyłkę chodziło mi o przepływke. Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez Koll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koll 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Wieczorem spróbuję się przejechać bez przepływomierza to napisze co się działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koll 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) Kolego odłączyłem przepływomierz i było tak że od 2500 obrotów tak jak by tracił moc coś go trzymało, zaraz wypaliło błaď o za niskiej wartości przepływomierza a turbina znów była czerwona ? Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez Koll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 No to sorki ale ja nie wiem o co chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się