Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów - 2.0 TDI BRD


drvv

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

ostatnio zauważyłem, że przy około 2000 tys (+/- 200 w zależności od biegu) obrotów strasznie telepie budą, ale tylko w tym wąskim przedziale obrotów. Do tego na biegu jałowym, od czasu do czasu ma jakieś dziwne drgawki zazwyczaj co 2 sekundy mocniej zatelepie budą. 

Mam nadzieję, że forumowi eksperci podpowiedzą co to może być. Jakby były potrzebne jakieś dodatkowe logi, zawsze mogę zrobić.

Logi:

http://vaglogi.pl/log-001_cAxYbT.html

http://vaglogi.pl/log-004_74p80q.html

http://vaglogi.pl/log-013_QojNU.html

http://vaglogi.pl/log-018_79mFe3.html

http://vaglogi.pl/log-023_G5J97Ad.html

 

http://vaglogi.pl/log-003_Y4SZxk.html

http://vaglogi.pl/log-011_73o36.html

 

http://vaglogi.pl/log-001_004_0Rs2Hbx.html

http://vaglogi.pl/log-003_008_011_26Sr28r.html

http://vaglogi.pl/log-003_011_l7yBxH3.html

http://vaglogi.pl/log-011_010_V35sN.html

 


Z góry dziękuje i pozdrawiam

drvv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 2500 - 3500 masz przeładowanie, to może być przyczyną wibracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać, wymienione turbo na hydrydowe, EGR + DPF off.

Kamil-vag dzięki za odpowiedź. Muszę sprawdzić w jakim stanie jest podciśnienie u mnie i czy przy wywalaniu EGR jakiś wężyk nie uszkodzilem. 

Btw. Z błędów to tylko wtrysk 1 i 4 coś krzyczy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może źle ustawione...

No 4 wtrysk na jałowym ma podwyższoną wartość, spróbuj zrobić log z jazdy z grupami 013+023, może przy deptaniu dochodzi do granicznych wartości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli logi z jazdy? Bo zrobiłem "logi dynamiczne" ale one raczej nic nie powiedzą poza samymi zerami. 

Błędy jednak na cyl 1 i 3, wprowadziłem tylko w błąd wspominając o 4, moja wina.

004705 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) 
               P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 87
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

004711 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242) 
               P1267 - 006 - Regulation Range Exceeded
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 41
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 1920 /min
                    Torque: 152.0 Nm
                    Speed: 43.0 km/h
                        77.22 %
                    Text:  5.375    uF            
                    Text: 15.25    mJ             
                    Text:     12    mJ            
                    Temperature: 750.6°C

004704 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) 
               P1260 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 41
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

 

Błąd na 3, był przy ~2000 obr/min to akurat wtedy mi wibruje, może to mieć związek?

Edytowane przez drvv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czyściłeś / doginałeś konektory na pompkach ? ? ? no z jazdy, włączasz log i trochę jeździsz z różnymi prędkościami z kanałem 013+023 żeby zobaczyć co się dzieje z tymi korekcjami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem 10k km po remoncie silnika góra + dol z nową wiązka pompek w głowicy, ale nic nie doginałem

EDIT (27 marca 2019): dorzucam logi z jazdy. Dodałem kanał 001, bo mój kabel lubi się rozłączyć i nic nie mówić, a tak to przynajmniej widzę, że obroty się zmieniają. Pierwszy log na zimnym silniku, drugi na ciepłym

http://vaglogi.pl/log-013_023_001_WQcrBe.html

http://vaglogi.pl/log-013_023_001_33551IN.html

Edytowane przez drvv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...