Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize Logów podejście 2. A4 B7 1.8T BFB Q


Kudyś

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Mistrzów 

 

Panowie ponownie zakładam temat , z prośba o analize logów i pomoc w ogarnieciu rozpie... który tam jest ... 

ze wzgledu na nie dokonca czytelne logi wykonałem je ponownie , wrzucam je poniżej 

Pacjent to A4 B7 1.8T Quattro , skrzynia GJW 6b. manual w Audi był robiony program , niestety nie wiem gdzie gdyż nie ja to zlecałem ... ponoc powinny byc granice 190KM 

ponizej logi

002+033 - https://log.malonetuning.com/chart/249809#H8KLCADCvcKCwolcAgNNw4zDgQrCgCAQBMOQf8OZwrNCQn8jHiwXWzAVXcKhw7rDusOULh1nHjNaw4PCnsOOwo0iSl9Sw4sVw4Riw4QoQyrDtGDCjwI8RizClhHChljDp8OkLcOtRXVaIX%2FDsMKEworDvAPDnW9AfcKLw4bCqcOmQDx6wrUaw7MCw7YqNMOodQAAAA%3D%3D

003+020 - https://log.malonetuning.com/chart/249810#H8KLCADCpsKCwolcAgNNw4tBCsKAIBDChcOhwrvDjHoEwoVuIy7CrAYbMBUdwqE6fVnCm8KWw6%2FDv3jDlsOCwpLDt8KZE8KpUHMvDVA7HDHDpsOKFz0TIVDCosOqwoVgwohfV3Uqf3B7wq1yw5jDpMKFRsOyA8KrcXIIw6bDu3TDicKtRMKWIWZyw64Gw4DCpsKvN3cAAAA%3D

118+115 - https://log.malonetuning.com/chart/249812#H8KLCADDtMKCwolcAgNNw4zDgQrCgCAQBMOQf8OZwrNCQn8jHiwXWzAVXcKhw7rDusOULh1nHjNaw4PCnsOOwo0iSl9Sw4sVw4Riw4QoQyrDtGDCjwI8RizClhHChljDp8OkLcOtRXVaIX%2FDsMKEworDvAPDnW9AfcKLw4bCqcOmQDx6wrUaw7MCw7YqNMOodQAAAA%3D%3D

 

Z góry Dziękuje wam Bardzo za pomoc , w imieniu Swoim i Pacjentki :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co się dokładnie dzieje z autem, bo po logach to  problemem jest cofanie zapłonu. Jak tam świece i jakie założone? Możliwe, że dv niedomaga, bo podbija doładowanie po odpuszczeniu gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegos czasu zauwazyłem ze spalanie wzrosło o jakies 2 l , nie wazne czy miasto czy trasa , auto nigdy nie widziało gazu , ogolnie wydaje mi sie ze powinno jednak zbierac sie troche lepiej po tym sofcie niz seria 163 , w zeszłym tygodniu wymieniona cała obudowa wraz z termostatem , nowy napinacz pk , pasek , wszystkie uszczelki od strony głowicy do kata wymienione na nowe , swiece wymienione na takie same jak seryjnie były jakies 10 tys temu ;/ wiec najwyzsza pora na zmiane , do tego odrazu wymieniłem wszystkie cewki na BHER'a . 

własciwie najbardziej własnie zalezało by mi na tym zeby doprowadzic do ładu to cofanie zapłonu , i zastanawiaja mnie dziwne odczyty przepływki ;/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest katalizator? Warto zmierzyć kompresję, a z przeplywka nie jest źle.

Program też może być winny z tymi stukami w gr.20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kat jest i z trgo co widzialem przy wymianie uszczelek ma sie dobrze , generalnie troche mi sie poci pod wtryskiwaczami ale dzisiaj bylem w aso kupilem komplet oringow i wkladek wiec jutro zaloze , postaram sie zmierzyc kompresie na weekend , ogolnie po logach jest zle ? Czy raczej tragedii nie ma ? Bo jesli chodzi o interpretacje logow jestem zielony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prócz tego co pisałem wcześniej to wygląda ok.

Na jakim paliwie jeździsz, 98?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo słabo przyjmuje zapłon, na pewno nie ma tam 190 km, zmierz kompresje, wymień świece choć po 10 tys powinny być jak nowe, kata oglądałeś z obu stron?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo zalewane 95 , kat byl ogladany tylko od strony Turbo jutro wyciagne swiece sprawdzimy jak wygladaja 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...