Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak paliwa


QuikSilver

Rekomendowane odpowiedzi

mam już dość, ktoś może miał podobny problem albo doradzi,

http://vaglogi.pl/log-002_033_115_4cAeX5N.html

brakuje paliwa, a wymieniłem pompe paliwa na VDO, do tego filtr paliwa na MANN, mierzyłem ciśnienie i pokazuje równo 4 bary na listwie, wyciągnąłem nawet wtryski (BAM) i próbowałem je czyścić kupiłem ten srodek STP i moczyłem w tym wtryski, dalej nic, znalazłem dziś pęknięty wężyk co idzie od turbo do N75 ale to powodowało tylko przeładowanie co to benzyny bez zmian, zszedłem dziś bardzo nisko na rezerwie, gdy jechałem zatankować , auto zaczeło szarpać, każde wciśnięcie gazu powodowało szarpanie i miganie checka błędy to

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

        P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

        P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

        P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded

wrzuciłem na LPG i szarpanie ustało, chwilkę tak jechałem i po przerzuceniu na Pb już szarpania ustały ale uboga mieszanka została dalej bez zmian.

czy wtryski mogą być na wykończeniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Kolego jak dla mnie to masz strzelony moduł zapłonu stąd takie objawy.

Jeśli masz znajomego mechanika to podjedź do niego i zamówcie na sztukę moduł zapłonu nowy np Beru i wykręć swój odepnij , a podepnij ten nowy tylko delikatnie by nie było na nim śladów użytkowania.

Odpal auto zobacz jak się zachowuje zgaś następnie podłącz komputer i sprawdź błędy i skasuj. Odpal drugi raz auto i zobacz czy pomogło jeśli nie to trzeba szukać dalej , a moduł spakuj i oddaj by się w koszty nie ładować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto spróbować tylko na LPG powinno być identycznie a nie szarpało,  od kilku dni tak jeżdżę i sprawdzam i tylko dziś szarpało po wykresach widać że braki paliwa są kiedy zaczyna turbo dobrze pompować i do odcinki w zasadzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie raczej układ zapłonowy, tutaj są 4 osobne cewki podmienilem na inne i dopialem kostki bo jedna jest uwalnona i trytytka trzeba ją ścisnąć i to przez nią było to wypadanie zapłonu, teraz jeździłem jakieś 40km na przemian LPG i benzyna miałem podgląd na logi i na benzynie dalej przy wciśnięciu gazu w podłogę jak turbo ciągnie to brakuje paliwa korekty zamykają się na 25, czy filtr choć nowy i trzyma ciśnienie na wolnych obrotach i przygazowce to moze w czasie jazdy jednak to ciśnienie spada 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...