Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana uszkodzonego licznika Audi A4 B6


OlekS

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, TOMOB4B6 napisał(a):

Robilem Jak założyciel postu zczytalem oba wyjelem stary włożyłem nowy logowanie nowym pinem potem starym I błąd potem tak jak kolega pierw do ecu potem reszta  I też nic wróciłem do starego licznika i też nie odpala 

Dodam że liczniki zamienne według tabelki 930R na 900M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zrób adaptację swojego licznika od nowa ( tego nowego i tak nie zrobisz w 1.9tdi ) , jak nie ruszy to możesz  przyslłać mi ecu i oba liczniki to Ci to przepiszę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Banan napisał(a):

Ale zrób adaptację swojego licznika od nowa ( tego nowego i tak nie zrobisz w 1.9tdi ) , jak nie ruszy to możesz  przyslłać mi ecu i oba liczniki to Ci to przepiszę 

Alepowtorzyc całą procedurę na nowym czy na starym  tylko czy logując pierw do ecu silnika czy pomijając ten krok czyli tak vcds login do licznika potem kanał 50 też pin z starego i potem klucze ? A dlaczego nowego nie przypisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odczytywales piny vag eeprom programeer? To zeby odczytac ustawiałes licznik w trybie newmode? Czy ustawiles z powrotem tryb adapted? 

 

 

Bierzesz swój licznik, logujesz sie do niego pinem i na poczatek adaptacja kanał 21 i dodajesz kluczyki - zobacz czy wtedy ruszy 

 

Jak nie to próbujesz jeszcze raz  adaptacji swojego licznika - logujesz pin , kanal 50 wbijasz swoj pin ,  potem cykl zaplonu i adaptacja kluczyków jak napisalem wcześniej.

 

 

Adaptacja vcds nowych zegarów w dieslu nie idzie praktycznie nigdy , zawsze jest system not ok - trzeba recznie immo skopiować, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak vag epromem tylko nie pamiętam czy licznik przerzuciłem w adapter to jedna kwestia a druga nie chce przyjąć mi w k21 nowej ilości kluczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, TOMOB4B6 napisał(a):

Tak vag epromem tylko nie pamiętam czy licznik przerzuciłem w adapter to jedna kwestia a druga nie chce przyjąć mi w k21 nowej ilości kluczy

Jak byś kolego podał jakieś namiary na siebie np messenger co kolwiek mam zdjęcia błędów może to coś pomoże zrobiłem test potym jak przestała odpalać a tu nie mogę coś wrzucić tych zdjęć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy według tego poradnika dam rade odczytać eeprom z licznika tymi kabelkami ale w a4 b7 1.8t październik 2004(modelowo 2005) najprawdopodobniej rb8? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakiś kabelek, którym mogę ruszyć żeby zmienić licznik? Czy vag tacho 5.0 da rade? ew commander 5.5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xcan , vagdashcan , carprog ( chyba ) 

 

Pin auta odczytasz z ecu w aucie jak coś 

 

 

Jakby co mogę immo przebieg itd  ogarnąć wysylkowo 

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszy poście widnieje informacja "wsad ma oznaczenie .BIN i ma 1024KB".

A mój plik ma 1024 bajtów. Czy to oznacza że zrobiłem coś nie tak i mogłem uwalić licznik?

* Po pobraniu eepromem nie włączałem silnika

** Dodam że użyłem opcji "Read EEProm CTRL+R" a nie "Read EEProm Encrypted oraz Decrypted"

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...