Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AVJ- prośba o analizę logów


jubar

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam problem z moim AVJ. Na zimnym silniku, tak do 90 stopni ma normalną moc, wciska w fotel przy przyśpieszaniu. Gdy się nagrzeje, ze 150KM robi się ze 100, strasznie zamula. Pokazuje błąd czujnika ciśnienia doładowania, bodajże G31. Zrobiłem logi, proszę o ich analizę. Co może być problemem zamulania? 

Drugi log z innej strony, bo na vaglogi nie chciało się dodać.
 

http://vaglogi.pl/log-002_115_118_08JwH.html?fbclid=IwAR1DR1aZfsGzEleFaVkEU6l6n4gfcynf0BLz2UXlsDDPkuFR4mEUkV4WQC0

https://link.do/7D1w0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka mało mierzy. Masz dokładny kod błędu? Po logach z turbo wygląda, że jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16622/P0238

Jest też błąd od barometru jakiegoś
16490/P0106. Też są z sondami lambda i coś z katalizatorem, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, jubar napisał:

Też są z sondami lambda i coś z katalizatorem,

To może być przez źle wystrojone lpg, a widzę, że jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale brak mocy jest na benzynie i lpg. Czyli winowajcą może być przeplywka? Objawialoby się to tak, że na zimnym mierzy dobrze a na ciepłym źle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po logach widać, że brakuje trochę przepływu. Błędy, które masz wskazują najprawdopodobniej na uszkodzone czujniki więc zacznij od tego i poczytaj na wiki ross tech o możłiwych przyczynach tych błedów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że turbo dobrze działa. Zacznę pewnie od kupna czujnika ciśnienia doładowania, jest sens kupować używany? A może jakoś wyczyścić ten?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich dołąnczam się do już utworzonego postu mam problem podobny lecz zamula na zimnym jak i na ciepłym. Jest ktoś z szanownych forumowiczów kto rzuci okiem na moje logi dynamiczne? Samochód audi A4 b6 1,8T AMB 170 km seria. Objawy od jakiegoś czasu ujawniają się w postaci spadku mocy oraz wydaje się iż trochę więcej spala PB (Brak instalacji LPG). Co do błędów z ECU widnieje - BRAK BŁĘDÓW. Wrzucam linki do strony z logami: https://log.malonetuning.com/chart/250134#H8KLCADCu2LCjVwCA23CjksOwoMwDETDr8Oiw7VEwoJCP3dBWcKkwo0VIgFBw4Ygw5rDk8KXwoBUwrHDqMOSw6%2FDjcKMw5w0JMOcwqfChcKNd8OqJlZCwonDisOiH8K%2BZMO8SsO9Mw5swoLCpHnCnAjDhQHCuyTDscODw5sJCjzCsDhlOsOMwrDCsMKow5FkVsOjw5bCmBtHwqfCjcO%2BwrRew6AKwpXCmcKzccOewpvDty9MEkPCq8O7w5jCljzCicKmQMKFe8O%2BCzfDlHhYUMK5w4fDnMKsaRrCu8K4w4%2FClsK1wrVfATrClGPDpQAAAA%3D%3D

Z góry Dziękuję. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, DobryGood napisał:

zamula na zimnym jak i na ciepłym.

Po logach nie widać żeby coś go bolało. Turbo mogłoby odrobinę szybciej wstawać ale jeszcze dramatu nie ma. Daj jeszcze 3+20.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiaja mnie wartości w grupie 002 wartości przepływomierza rosną i są takie delikatne spadki. Na biegu jałowym ma takie zrzucenie silnikiem od czasu do czasu. W tym momencie jedzie jak by miał 110 km. Dodam jeszcze grupę 3+20. Generalnie turbina jest po regeneracji odma cała wymieniona z zaworkiem odpowietrzania skrzyni korbowej napinacz z łańcuchem również wymieniony. Jaką macie temperaturę powietrza wlotowego bo u mnie wskazywało 50 stopni przy kilku stopniach na zewnątrz wydaje mi się że za dużo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po logach niczego nie widac. W dolocie temperatura tez ok. Seryjne 1.8t w ciezkim b6 demonem predkosci nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że seryjne to szału nie ma lecz na początku jak go kupiłem to się fajnie zbierał np wyprzedzalem bez redukowania biegu nawet na 6 a teraz już tak się nie da bo muli. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie korekty maja być na wtryskach? Nie podoba mi się praca biegu jałowego bo czuje to na kierownicy i fotelu ale nie cały czas są momenty że jak się zatrzyma na światłach to wtedy ma taki dziwna pracę jakby 3 cylindry tylko pracowały i jest 0 bledow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie wracam do tematu logów, postanowiłem zrobić jeszcze raz logi: grupa 02  03  20 https://log.malonetuning.com/chart/250317#H8KLCAAvU8KRXAIDTcKMw4sOw4IgFETDv8KFw7XCkBTCrcKvbyFdwqDDnFDCkgoNXEzDtcOrBcKaGMKXM3PDpmgtHsOxecO3woHCpEvCscKsWWDCmMOQw4olJsO%2FwqEaIRwFSsKGScOsS3hRYsOJUW7DkmzCvj3DtsOPw6wtSWvDmGTDolYew4HCqVBbwozCtcOyw73Cg0XDsm7Dpi7Cq8Okw5%2FCoAfCnMKgcMOAwogzLsK4w6IGVcONQnXDlhTCjnldfHfCq3HCmsK%2Be8OAw5hjwrwAAAA%3D

grupy 014   032   033 

https://log.malonetuning.com/chart/250318#H8KLCAAMVMKRXAIDdcKPw5EKw4IwDEXDvyXDjy3DmMKqX1PDuhBtwqjChcKtHWk2wqZfw6%2FDlsKCCMOOw5dzw6%2FDoSbDjgHDk1gWw5IBBSsJwqjCkzp7w7XCi8ONP2zCj8KwPW7Dm8Oewr7Cl8OxwpYyw6nDiGXCnsOqNsOZw6FQOMK9aMK%2FACJlYhTCgsKew6TChVjCtBTCvWpcw5NudAdDw5DDjw8CTsOxIU3DmcOWwr4CZ8OUw5UrMC3DgllKwp3ChsOUXjUXw6%2FDnx0wX8O5BAEAAA%3D%3D

grupy 90  91  93

https://log.malonetuning.com/chart/250319#H8KLCADDi1TCkVwCA23Cj00Kw4MgEMKFw6%2FDonrChMKawqbCvcKMwrjCsHVIwoREw4M4wobCpMKnwq%2FCiRBacMO7wr15P8KjwrUgwpzDo8KKw5JZwrYJWcOADcOuBlpYwrXCsMKCwq7ChcK7GsOywo7Ds8OLB8KUA8OFwrzCpBJSw6EUw4l%2Fw7DDiBQDBiTDiyjCqhJWJMKWHMOlJsOtw6YPR8O1wozDnsO9bwHCpsKMLcKlwr8Uw6vCnMOcwq8YQX4Yw7nCrCnClz%2FCgi4Pw4PCsyx%2BGBDDqjzCsMKZY1omX8KremPCvsOQw717KCcBAAA%3D

grupy 115   118

https://log.malonetuning.com/chart/250320#H8KLCADCmFXCkVwCA23CjUEOwoMwDATDv8OiwrMjwoVCw5XDviXDiiFtLMKwBAQZB0FfX0okw4TCocOHw7V4Z8KdA8KhIS1kYsOQMMKTAsOewrDDtsOow6DCncKGF8KPZFpJecKaAW05w7ZJw7hDe0RoaSQJSlDDiMK4wpDCqMORZFYTVsO%2BNUrCp8OjeMKxW8KsUSXDkz%2FDsjhJwojDkWzCpwbChMObTsKPwpnDvcOzAsKcw4U7PsKxw7EIw5XCgUPDljRPPR%2FCusKqw7HDvgtpB8K%2Bw47DoAAAAA%3D%3D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest ok. Na biegu jałowym licznik wypadań zapłonów coś pokazuje? Zaworek odmy masz ori czy jakiś zamiennik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na biegu jałowym zdarza się losowo wypadanie zapłonów nalicza jak gwałtownie wcisne i odpuszczę pedal gazu albo jak popompuje pedal hamulca a czasem jak cierpliwie posiedzę na biegu jałowym to w pewnym momencie zaczyna się nierówna praca silnika i wtedy zalicza wypadanie zapłonów. Co do zaworu odmy to jest oryginał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...