Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Olej w dolocie i brak mocy !


Papitoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z brakiem mocy gdy rozpędzę autko do 120km/h nie ma buta dopiero jak ponownie uruchomię silnik wszystko wraca do normy lecz sytuacja się znów powtarza przy przekroczeniu prędkości 120.Drugą sprawą jest olej w dolocie powiem tak ubywa bardzo szybko po przejechaniu 1500km dolalem ostatnio litrę podejrzewam uszkodzoną turbinę lecz nie jestem pewien dla tego was pytam drodzy koledzy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić węże z podciśnienia turbo. Jaki masz przebieg, jaki olej lejesz, jaki dokładnie silnik (oznaczenie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Langista napisał:

Sprawdzić węże z podciśnienia turbo. Jaki masz przebieg, jaki olej lejesz, jaki dokładnie silnik (oznaczenie).

260tys castrol 5w30 A oznaczenia nie znam 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak długo masz ten samochód? Ile koni dokładnie ma Twój silnik? Kiedy ostatnio olej wymieniany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Langista napisał:

Jak długo masz ten samochód? Ile koni dokładnie ma Twój silnik? Kiedy ostatnio olej wymieniany?

Jakieś 6 miesięcy 130koni 6tys temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy podczas tego zamulania wyskakuje check engine? Ja tak miałem jak mi wąż z podciśnienia nie trzymał..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Langista napisał:

Czy podczas tego zamulania wyskakuje check engine? Ja tak miałem jak mi wąż z podciśnienia nie trzymał..

Nic nie wyskakuje ?

22 minuty temu, Langista napisał:

Jak długo masz ten samochód? Ile koni dokładnie ma Twój silnik? Kiedy ostatnio olej wymieniany?

Jakieś 6 miesięcy 130koni 6tys temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde jaka rzeźba ten egr. Na trytytkach hehe. Wężyka z podcisnienia nie ma i chyba masz zawleczke odwrotnie wsadzona bo za mocno coś ten wąż wyłazi z dolotu. Z klapy gaszacej nawet ta łapka urwana jeżeli dobrze widzę. Podejdź najlepiej do jakiegoś dobrego mechanika z tym jak pojęcia nie masz jak to ogarnąć, czy w ogóle z mapy kompa nie jest usunięty. 

Edytowane przez Lu-Gi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle tam coś pomieszanie jest, przecież przy kolektorze powinny iść 3 wężyki 2 do egr a jeden do vacuum pompy o ile dobrze pamietam a tu nie widzę ani jednego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnij rurę dopóty powietrza do turbiny i sprawdź luz wirnika turbiny, nagraj filmik i wrzuć tutaj. Powiem ci ci dalej.  Rób to jak najszybciej do jak jebnie wirnik w turbinie to się dopiero bajzel zrobi.  Wymienisz turbine razem z silnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina umarła. Ściągaj jak najszybciej bo jak się urwie to będzie kłopot. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środę będzie nowa ,jak myślisz zniknie wyciek oleju i czy już nie będzie spadków?Czy coś jeszcze może jej dolegac?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak turbo będzie dobrze zrobione to powinno być git.  Jakby coś jeszcze fisiował  to pisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...