Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo... jak to w końcu jest ?


tomu8412

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Od jakiegoś czasu borykam się z problemem przeładowywania i przechodzenie turbo w tryb awaryjny. Audi A4 B6 1.8T silnik BFB turbo K03

Szczelność została sprawdzona, N75 wymieniony, kupiony w ASO, niestety problem występuje nadal.

Turbo jest po regeneracji więc zostaje podejrzenie że sztanga została źle wyregulowana i tutaj mam 2 pytania.

1. W tym modelu WG jest sterowany ciśnieniem czy podciśnieniem, bo na forach spotykam się z różnymi opiniami i jak dokładnie i najlepiej ustawić sztangę? Przy jakim ciśnieniu bądź podciśnieniu powinien się otwierać?

2. Byłby ktoś tak uprzejmy i wytłumaczył mi czemu tutaj ustawienie sztangi ma znaczenie, skoro WG jest sterowany z zaworka N75 ?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapka ma się zaczynać otwierać dmuchajac w gruche 0,3bara. Zrób loga 118 z odpiętą wtyczką od n75 i będzie widać czy sztanga jest dobrze ustawiona.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...