Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B8 CJEB] Błąd 15462 P2681


ostr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Po zapaleniu lampki MIL i podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd:

15462 - Sterowanie zaworu obejściowego płynu chłodzącego

P2681 00[175] - przerwa.

Czy ktoś mógłby podpowiedzieć co może być przyczyną? Czy zawór jest do wymiany?

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz pompe dodatkowego obiegu plynu 06H965561, znajduje sie pod kolektorem ssacym za alternatorem. Sprawdz wtyczke oraz czy pompka dziala po podlaczeniu "na krotko"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

dzięki za podpowiedź. Nie mogę namierzyć tej pompy. Czy to jest to co na załączonym zdjęciu? Znajduje się pomiędzy silnikiem a grodzią. Bo za alternatorem mam regulator przepływu  płynu chłodniczego.

9F98062F-0022-4C96-ACA5-A6D573C09677.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, ostr napisał:

Cześć,

dzięki za podpowiedź. Nie mogę namierzyć tej pompy. Czy to jest to co na załączonym zdjęciu? Znajduje się pomiędzy silnikiem a grodzią. Bo za alternatorem mam regulator przepływu  płynu chłodniczego.

9F98062F-0022-4C96-ACA5-A6D573C09677.jpeg

Tak to jest ta pompa.. przegapilem ze masz polifta cjeb, dlatego jest w innym miejscu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Wtyczka pompy ma 3 piny. Napięcia na wtyczce przy włączonym silniku: przewód brązowy 0,01V, przewód jasnobrązowy 14V, niebieski 0V (pewnie masa). Podłączyłem na krótko: + do jasnobrązowego, masa do niebieskiego. Pompa nie wstaje. Zapomniałem wcześniej dodać, że z nadmuchu leci ciepłe powietrze. Cieplejsze niż wcześniej przy tych samych ustawieniach. I zaczyna grzać dosyć szybko od momentu włączenia silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.03.2019 o 17:21, ostr napisał:

Hej. Wtyczka pompy ma 3 piny. Napięcia na wtyczce przy włączonym silniku: przewód brązowy 0,01V, przewód jasnobrązowy 14V, niebieski 0V (pewnie masa). Podłączyłem na krótko: + do jasnobrązowego, masa do niebieskiego. Pompa nie wstaje. Zapomniałem wcześniej dodać, że z nadmuchu leci ciepłe powietrze. Cieplejsze niż wcześniej przy tych samych ustawieniach. I zaczyna grzać dosyć szybko od momentu włączenia silnika.

Hej,

Udało Ci się zdiagnozować przyczynę błędu P2681? Winna jest ta pompka o której wcześniej była mowa czy coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...