Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów BFB Hybryda k03


bartek02

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie, mam pewien problem,postaram się go w skrócie przybliżyć. Pacjent, to Audi a4 b7 1.8t BFB - setup: hybryda k03 PerunTurbo(poprawiona przez Geremi Vag Garage), FMIC 140mm(wiem, trochę mały, ale to się niebawem zmieni), TIP kwasiak, DP, wtryski 430 Bosch. Auto wystrojone w zeszłym roku na 247km i 34kilka Nm, przy czym nie był to do końca zadowalający wynik, bo moc ta była przy około 5500obr a dalej spadek widoczny na wykresie... - po prostu ma słabą górę. Po kilku miesiącach pojechałem po raz kolejny na hamownię, bo wymieniłem między innymi DV i N75 i chciałem z ciekawości sprawdzić moć.... wyszło 232km przy 5465obr i 322Nm przy 3575obr... - tuner nie potrafi stwierdzić co może być przyczyną spadku mocy i słabej 'góry' od początku. Panowie, zrobiłem logi i wysyłam je w linkach w moim poście, może Wy coś mi pomożecie, bo nie mam już pomysłów ?  Wyskakuje mi też błąd widoczny w załączonej grafice ''boost preasure regulation'' - dolot szczelny, sprawdzalem pod ciśnieniem 1 bar.   PROSZĘ O POMOC, BO W 3MIEŚCIE TUNERÓW ZNAJĄCYCH SIĘ NA 1.8T JAK NA LEKARSTWO...

 

https://log.malonetuning.com/chart/250801?fbclid=IwAR2bQwIJ9hg3-Lqm7Ogllslf5sc2PU_6X1uyxy-q9kfwY_ZSsdvsGu7nCUw#H8KLCABoHMKZXAIDbcKOw4EOwoMwDEPDvyXDp1QqG8ObPsKmw6rCoVsjwogEFMKlAcKxfcO9aMKRJg47w5p%2BwrbDrBwIwo1pJRPCg8KGTArDmMOgw5XDoz%2FDu1LDrFcawp88wpHDqSQtcwbCtMKHOSTDoQ%2FDrRLCocKjwokkKMOBwpFMK8KJGk1mM2HDo8OSODo9w4fDk8K6w4UbwqosVMKSEMKjecO%2FYBDDrnrCrWM7eQrCnMOFeznCiy0%2Bw4o3aCoUFk15HsK4wo42wq3Dt19Hw6RLwpfDowAAAA%3D%3D

 

https://log.malonetuning.com/chart/250820?fbclid=IwAR3fIFhboVX6UGU7FmPFp7ufxWjuLQsc6wl1V8EdS0oOdCQWxaBkUKnYAFM#H8KLCABjHMKZXAIDTcKMQQrDgzAMBMO%2FwqLCswQJTV8TfHBrw6EIUjvDiHJJw7vDusOEDsKUHndndsOnGcKew7nDtcKQw4QUNcOXwq0ADg5bwrlmwpUvwp8RIXJiw7XDhnDCkcO0ZjXCskw7w7ldw5rDosOaLBLCmMKCN1%2FDmFp5Q8OTw4rCjcO4EMOow7PCk0ElLsOWw49Ow7MPw4wDw55xcghjwofCvlouw5sqw71swpzCnDsAMU8nwo7CrQAAAA%3D%3D

 

https://log.malonetuning.com/chart/250819?fbclid=IwAR3VXT97YLAxU78upg1mAwwExzlBIt_ocYnRppqvsp-2ovC8n5jxAiFxhss#H8KLCABdHMKZXAIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D

 

https://log.malonetuning.com/chart/250818?fbclid=IwAR1tiL2ixbzOODc2YCGp2fk865kICuWBUKz3OhCdeLqSSWaZa7TO4A1fpcQ#H8KLCABXHMKZXAIDbcKNQQrDgyAQRcOvMsOrEWLCk8ObwojCi2kdwqzCkDhBJyHDrcOpGyPClC7CusO8w6%2FDscO4w45Bw6FFdjbCgcKUKivCoMOFw5HDoz98a8O4IcOLPWU2wrHDiMK2VsOAwqHDg1lKesOzOREiZy7CpAzDncOkwp3CixoVcxg6Uit6QyHCmMOXF0FJw7HCqVdywr7DvQg3w6DCiBNawo9gL03Cm0pdw6fCpMONw5rDicO7D8Kiw4%2FCrkrDgwAAAA%3D%3D

 

https://log.malonetuning.com/chart/250817?fbclid=IwAR0lGpuOLeyjk15obYlJNF4g0hOYdqcyyK1Li3yt9KyHH63HqS5bkY3CDZ4#H8KLCABPHMKZXAIDTcKMw4EOw4IgEETDv2XDj0tSwrTDujPChAPDisKGblLCoVnCtsKmw7XDqy00MR5nw57Cm3EOwp7DpcO1w6BMJklZwpcKOHhsw6VcwoQ%2FdETChETCmSQow4FJw7LCm0TCjRbCs8KZwrBxW8KcwpvCiSPCmRg0VMOSVl5RZcKlRkLCjGbDv8OJIMKcJsOtZ8KHw7kHw5zCgDfCtHjDgRHDrx7DgXYlwqxaw6oyc8K%2FwrTCo8O3X8Khw7DCssKmwrMAAAA%3D

part000001.jpg

53402076_262820531328816_5678578958728167424_n.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo trochę niedoładowuje. Przyczyna może tkwić w samej turbinie, ustawieniu sztangi albo to jej szczyt możliwości :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perun Turbo zrobił mi hybrydę, i rzeczywiście, waste gate był źle ustawiony ale Geremi miał turbinkę u siebie i wszystko ustawił po swojemu, a jest to chyba osoba, której można zaufać w takich sprawach, skomentował, że na tak zrobionej turbinie spokojnie okolice 260km powinienem uzyskać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej kumam, jak zrobię, to wrzucę :) i też od 2000 do końca aż go kręcić pomimo tego, że muł będzie ? :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a te logi co mam dotychczas jak wyglądają ? Wszystko jest okej, czy coś po nich niepokojącego można wywnioskować ? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, od 2000 do odcinki. Po tych logach widac ze turbo niedoladowuje. Co moze byc spowodowane np zle wyrgulowanym wg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej, dzięki wielkie ! jak znajdę chwilę to podjadę do kumpla i zlogujemy :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu wymieniałeś n75? może dlatego teraz masz niedoładowanie bo auto strojone było na innym n75? na jakim paliwie logi, masz słaby zapłon i to m.in. moze być przyczyną niskiej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.03.2019 o 13:08, Łukasz13 napisał:

Czemu wymieniałeś n75? może dlatego teraz masz niedoładowanie bo auto strojone było na innym n75? na jakim paliwie logi, masz słaby zapłon i to m.in. moze być przyczyną niskiej mocy.

N75 i DV wymieniłem tak profilaktycznie w sumie, a auto strojone i jeżdzone na lotosowskim 98 i od święta shellowym 100. Wymieniłem też cewki na NGK bo padła jedna, może cewki kiepskie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.03.2019 o 20:30, bartez90 napisał:

To zrob loga 115+118 z odpietym n75 i zobaczymy jak jest.

Panowie mam loga 115 + 118 z odpiętym n75, sory za zapis, ale jakiś chłop mi wyjechał i przerwałem, dałem mu odjechać i ponowiłem próbę :P co można z tego wywnioskować ? 

https://log.malonetuning.com/chart/251660#H8KLCAARw7%2FCpFwCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze plan w sobotę podpiąć DV bezpośrednio pod kolektor (ominąć n249) i sprawdzić czy to niedoładowanie nie jest spowodowane właśnie n249, bo podobno bywa i tak :) ale póki co proszę Was o pomoc w analizie logów, bo ja w tej kwestii jestem laikiem... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz sporo za mocno podciągniętą sztangę. Tutaj masz temat z regulacją wg:

Najlepiej odkręcać z wyczuciem i ponawiać logi, tak aby ciśnienie zadane i rzewiste w miarę się pokrywały. U Ciebie jest 0,2b różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZIĘKI WIELKIE !  i to może być powodem tego, że turbo niedoładowuje ??? mam ciągle błąd 16683. 

Edytowane przez bartek02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, bartez90 napisał:

Masz sporo za mocno podciągniętą sztangę. Tutaj masz temat z regulacją wg:

Najlepiej odkręcać z wyczuciem i ponawiać logi, tak aby ciśnienie zadane i rzewiste w miarę się pokrywały. U Ciebie jest 0,2b różnicy.

A podczas logowania po regulacji WG też robić to na odpiętym N75 ? i też 115+118 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, też zrób na odpiętym i też 115+118. Ciśnienie zadane i rzeczywiste powinny być zbliżone do siebie, ot cała filozofia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...